İşkurla şok markete girdim. Bişeyi merak ediyorum 12 saat çalışmak yasak mı itiraz edersem ne olur?

İşkurla markete giren var mı. Acil lütfen yardımcı olsun. İşkuru arıcam ama bazen onlarda bi bk bilmiyo. Şimdi sorum şu ben işkurla markete girdim 6. günüm. Hergün 9 saat çalışıyoruz ve bir saat mola kullanıyorum. Bazen mola bile kullandırtmıyolar. Boş mağazada bile. Neyse beni başka çok ters bi mağazaya gönderdiler. Gidiş gelişim çok sıkıntı onu bölge sorumlusuyla konuşcam inşallah. mağazada 4 kişi olucaz müdür, yardımcısı iki işkurlu çalışan. Full çekmek diye bişi var. Bana fullsün diğeri izinli derlerse ne yapıcam. Ful yapamam işkurluyum desem ne olur ne yapmam lazım. Yaşayan var mı. 11 12 saat çalşcam. Artı aöf okuduğum için az maaş alıcam. Bana 9 saat dediler ben ful çekemem demek istiyorum ama tepkilerden korkuyorum. Lütfen akıl verin
İşkurla şok markete girdim. Bişeyi merak ediyorum 12 saat çalışmak yasak mı itiraz edersem ne olur?
Cevapla