12 saat çalışmak çok değil mi? Ve bu yasal mı😐?

Fast food'cuda çalışıyorum 12 saat hep ayaktayım yoruluyorum. Asgari ücret alıyorum. Bu çalışma saati yasal mı? 8 saat olması gerekmez mi
12 saat çalışmak çok değil mi? Ve bu yasal mı😐?
Cevapla