Pazartesiye vizeler başlicak ders videolarını izlemek mi yoksa kitaptan çalışmak mı daha iyi olur sizce?

Çoğu zaten kendi slaytlarını gönderdi onlara çalışsam daha mı iyi olur çoğu derse katılıp dinledim ama şu an dinlediğim dersleri bile baştan sona dinlemeden bırakamam yani takıntı gibi bir şey oyuzden direk slaytlardan mi çalışsam diye düşünüyorum daha hızlı olur hem
Pazartesiye vizeler başlicak ders videolarını izlemek mi yoksa kitaptan çalışmak mı daha iyi olur sizce?
Cevapla