YKS sınavına az kaldı. Konulara ayrı mı çalışmalıyım, video mu izlemeliyim?

Sınava çok fazla bi süre kalmadı. Sizce hala oturup derslerin konularına ayrı ayrı çalışıp konu anlatım videosu mu izlemeliyim yoksa konu anlatımı dinlemeyip sürekli deneme çözüp oradaki yanlışlarımı mı düzelteyim sürekli. Ne yapacağım kafam çok karışık ne olur yardım edin ölmek istiyorum
YKS sınavına az kaldı. Konulara ayrı mı çalışmalıyım, video mu izlemeliyim?
Cevapla