Covid yüzünden çalışma hevesim kalmadı, işten çıkmam şımarıklık olarak mı algılanır?

Çok kalabalık yerde çalıştığım için tekrar kovide yakalanmak istemiyorum. Bu ay sonu istifa edicem. Garanti olsun diye yıllık iznimi kullanıp da istifa mı edeyim?
Yoksa şu an istifa etsem de yıllık iznimi yatırırlar mı? Nasıl yapsam 🙄
Covid yüzünden çalışma hevesim kalmadı, işten çıkmam şımarıklık olarak mı algılanır?
Cevapla