Orta sırada oturanlar da vardır ama duvar ya da cam kenarında oturanlar arasında bu konuda tatlı bir rekabet yaşanır.
Siz sınıfta hangi sırada oturmayı tercih edersiniz? Sınıfın en güzel sırası sizce hangisi?


Cam kenari daha genis oluyordu. Duvar kenarı daha sıkışık. Ama kopya icin de daha iyiydi:D
Her iki tarafın da kendine gore avantaj ve dezavantajlari olurdu.
Ben biraz hileciydim bu konuda. Yazın çok sıcak olduğu için duvar kenarına kurulurdum. Kışın ise kalorifer olan yer yani cam kenarına kurulurdum. Bu yüzden şartlara göre değişiyor😄
Teşekkürler🌸
Yazın cam kenarından güneş yakıyo ve doğalgazı kapatmazlarsa da yakıyor. Kışında duvar tarafı üşütüyor. Bu çölde mi yoksa buzullarda mı yaşamak istersin sorusuyla aynı 😂😂.
Teşekkürlerr 💜🌸
Cevap
15Cevap
Pencerenin hakimiyetine sahip olmak için cam kenarına otururdum.
Duvar tarafında en dipteki sıra iyidir bence... Hem sınıfa hakim olursun hem de dışarıdaki manzaraya.
Cam kenarını da çok severdim, duvar kenarını da. Ama en çok duvar kenarını severdim. Yaslanırdım, rahat olurdu.
Ben okul hayatım boyunca öğretmene en yakın masada ve cam kenarında oturdum hiç bir güzelliğini görmedim
Sabah uyumak için duvar kenarı. Öğlen dışarıyı izlemek için cam kenarı. Nd kadar başarılı bir öğrenciyim dimi😂
Boyum uzun olduğu için istesem de önde oturamazdım en arka sıra cam kenarında otururdum hep 😂
Hep cam kenarina oturuyordum
Bahcedeki oglanlara bakiyordum dermişim 😂😂
Her daim en arka duvar kenarında oturan bir pandaydım.
Pardon dur uyuyan😂
Ben duvar tarafında sırtını duvara dayıyanlardandım hey gidi gençlük yshdgah
Duvar cam kenarı hiç fark etmez hepsine otururum arka taraflar olsun da bana yeter 😂
cam hem pervazına kopya yazılır hem de can sıkıntın kalmaz izler hayal kurur durursun
Cam kenarı güzel. Petekler orada kışın üşümezsin. Yazın aç camı kapa perdeyi mis.
Ben Hep Duvar Kenarında En Son Sırada Oturdum. Ve En Rahat Olduğum Yerdi.
Cam kenarında oturdum hep. Guzeldi dışarıyı izlemek.
En iyi öğretmen masasının önü. En az dikkat çeken yer orasıdır.
Ögrencilik dönemim de ögretmen müdavimi oldugum için hep ögretmen masası önün de oturmuşumdur
Hehehe ben hep devamlı pencere tarafında otururdum iyi geliyordu
Sırtı duvara vermek her zaman iyi çünkü yeryüzünde bize en uzak nokta, kendi kıçımızdır.
Kesinlikle duvar , cam kenarında oturunca ya biri pencereyi aç der ya kapat hiç uğraşma mis gibi kenarda otur
Duvar kenarını efsane
Cam kenarı daha iyiydi (her konuda) 😃
Cam kenarı😂😂 dısarıyı izliyodum
Duvar kenarı her zaman iyidir
Cam kenarında oturmak güzeldi
Sonda duvar kenarında
cam kenarını daha çok severdim öğrenciyken..
Sınıfta duvar kenarında oturmak
Cam kenarı ama hava güneşliyse kenar
Duvar kenarı efso
Her zaman cam kenarı idealdir
Cam kenari
Duvar kenarı
Duvar kenarı daha iyi
Duruma göre değişir.
En arka duvar kenarı çok güzel orası varya püfff
Cam kenarı.
Cam kenarında oturmak, manzara da güzel olur
Duvar
Cam kenarı
Farketmez
Duvar kenarı iyidir
Duvar kenari.
cammm
Cam kenari
Duvar kenarı..
cam kenarı
duvar kenarı en arka
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?