Sınıfta duvar kenarında oturmak mı yoksa cam kenarında oturmak mı daha güzeldir?

Orta sırada oturanlar da vardır ama duvar ya da cam kenarında oturanlar arasında bu konuda tatlı bir rekabet yaşanır.
Sınıfta duvar kenarında oturmak mı yoksa cam kenarında oturmak mı daha güzeldir?
Siz sınıfta hangi sırada oturmayı tercih edersiniz? Sınıfın en güzel sırası sizce hangisi?
Sınıfta duvar kenarında oturmak mı yoksa cam kenarında oturmak mı daha güzeldir?
Cevapla