6 aylık evliliğimde evimiz için salon eşyalarını sıfır aldık fakat oturma odası yani diğer küçük oda için hem vakit hem de maddiyat yetersizliğinden dolayı eşimin eşyalarını kullanıyoruz. İlk evlendiğimizde salonda kendi zevkimize göre döşediğimiz odada oturuyorduk günlük olarak, daha sonra kış gelmesiyle ve salonun her gün temizliği zor olunca küçük odaya geçtik kıştan beri de günlük oda olarak bu odayı kullanıyoruz. Fakat baya düzensiz, konsol olmadığı için bu odada kitaplığın önüne çalışma masası üzerine TV'yi koyduk filan. Hem dekoratif değil hem de baya küçük bu yüzden salona geçmek de istiyorum ama hem misafir geldiğinde temiz düzenli olmaması hem de günlük kullanımda daha fazla deforme olması filan gibi durumlar var çok kararsız kaldım. 🥹
2 ay
Selam, salon da oturmak mı yoksa oturma odasında oturmak mı mantıklı bu durum da detayı okuyarak fikir verebilir misiniz?
Güncellemeler
2 ay
Dün akşam salona taşındık 😁
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer