En güzel en verimli yaşlarda tutsak gibi köle hayatı yaşamak saçma geliyo. Ki ülkemizdeki eğitim tarzıyla beraber onların da boşa gideceği düşüncesi iyice saçmalaştırıyor. Bu yaşları daha çok yer görerek daha çok insan tanıyarak geçirmeyi tercih ederim
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
En güzel en verimli yaşlarda tutsak gibi köle hayatı yaşamak saçma geliyo. Ki ülkemizdeki eğitim tarzıyla beraber onların da boşa gideceği düşüncesi iyice saçmalaştırıyor. Bu yaşları daha çok yer görerek daha çok insan tanıyarak geçirmeyi tercih ederim
Güzel bir planlama yapıp buna sadık kalırsan her ikisini de yapabilirsin
Kütüphaneye gidip çalışmak , şimdi bir şeyler yapacaksin ki ilerde rahat edesin. Sosyalleşmek her yaşta olur
İkisi de değil :) Asosyalleşmek daha güzel geldi bana ve onu tercih ettim. :D
Kapanmak bence hedefine ulaş sonra eğlen mantığındayım
Ben de 🤗
@kzm_23 artık yoksun
bence sınava kadar ders, kazandıktan sonra sosyallik
İkisini de yapamıyorum.
eglenmek ve sosyeleşme diyorum
Bende aynısı s. qem böyle hayatı
Güzel olmuş..
Ders çalışmak.
Odamda boş boş oturmak daha güzel geliyor.
sosyalleşmek daha önemli gibi geliyor bana
İkisi
ders çalışmak.
Hepsi
ikisi de