İnsanlar neden tebrik etmiyor, bu kadar zor mu tebrik etmek?

Merhaba ben ingiltere'de dogup buyudum Linsansimi ikincilikle bitirdim Şu an yuksek lisans egitimi aliyorum Londra'da ayni zamanda mimarlik isine basladim cok sukur artik meslegime basliyorum ama neden Turkiye'de yasayan teyzemin kizlari beni hic tebrik etmiyorlar. Mesela kendiler KPSS calisiyor onlara hep insAllah en kisa zamanda atanirsin meslegine baslasin diyorum ama nedense kendiler hic tebrik etmiyorlar sizce bunun sebebi nedir?
İnsanlar neden tebrik etmiyor, bu kadar zor mu tebrik etmek?
Cevapla