A101'in köle gibi çalıştırılan personeli hakkında ne düşünüyorsunuz?

Gevşetilen saatlerle birlikte A101 de çalışma saatlerinde uzamaya gitmiş ve mağazalarının açılış saatlerini 07.30'a almış, fakat biliyorsunuz ki eğer bir açılış saati varsa, o mağazanın görevlileri oraya yarım saat öncesinden gitmek zorunda ki hazırlık yapsın.

Bununla birlikte, saatler artmış artmasına ama maaşlar aynı. Yani 12-13 saat çalışmanın karşılığı asgari ücret! Hem de neredeyse hiç ara vermeksizin!

Bir de üstüne üstlük mağaza yetkilileri, personellerini bu işsizlikte işten bırakmayla tehdit ederek sürekli mobbing uyguluyor! El İnsaf!

Ben de bu arkadaşların seslerini duyurmalarına yardımcı olmak adına bunu sizinle paylaşmak istedim.
İlle boykot mu yapalım yani!
#A101Boykot #A101KölelikSistemi
A101in köle gibi çalıştırılan personeli hakkında ne düşünüyorsunuz?
A101in köle gibi çalıştırılan personeli hakkında ne düşünüyorsunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Bir A101 çalışanının daha feryadını duyurmak istiyorum:
Ben 2 ay A101 firmasında çalıştım ve size deneyimlerimi ve tecrübelerimi aktaracağım,
A101 firmasında 08.30-18.00 (sabahçı) ve 13.30-22.00 (öğleci) arası çalışılır. Mağaza içinde hem kasadan hemde mağaza düzeninden sorumlu olursunuz, kasanızda açık oluşursa cebinizden ödersiniz, market sektöründe deneyiminiz yok ise asgari ücret ile çalışmaya başlarsınız, asgari ücretin üzerine ek olarak +yol ve +yemek ücreti alırsınız, yol ve yemek ücreti
Güncellemeler
+1 yıl
her ay aynı yatmaz, fazla mesai yaparsanız mesai ücreti almazsınız zaten esnek çalışma şekli uygulanıyor çok fazla bişey beklemeyin. Haftada 6 gün çalışırsınız 1 gün haftalık izin hakkınız olur. izinler hafta içi kullanılıyor izin yapacağınız gün için başka bir gün ful çalışırsınız yani şöyle izin yapacağınız gün için normalde mesainiz 08.30 da başlar 18.00 da biter siz buna ek olarak 22.00 a kadar çalışmaya devam edersiniz izin yapılacak gün için 08.30-22.00 arası çalışırsınız.
A101'in köle gibi çalıştırılan personeli hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla