AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Doktorların çoğu zaten uzmanlık yaparken evleniyor.
bir çocuk var tıp okuyor ben 4 yıllık okuyorum ben okulu bitirince onun 2 senesi kalıyor
kpss fean uğraşırken o bitirsin diyoruz ben okulu bitirince nişanlanalım o bitirince evlenelim diyoruz ama tıp bitince evlenip uzmanlık sınavına girse 4 sene uzmanlık için çalısşa olabilir mi ki
daha yeni başladı ilişki 2-3 aylık gerçekten ikimizde evlilik düşünüyoruz ailelerle birbirimizi tanştıracağız 4 sene sonra nişan 6 sene sonra evlilik diyoruz
Tıp okuyan insanların fakültede okurken sevgilisi varsa 6. Sınıf bittikten sonra evlenirler eğer yoksa uzmanlık sürecinde hastanede tanıştıkları biriyle evlenirler. Ben tıp okuyorum sevgilim de tıp okuyor aynı sınıftayız bölüm bitince evlenmeyi düşünüyoruz şu an sevgilisi olan arkadaşlarım da aynı düşüncedeler bu yüzden olur mu ki diye düşünmenize gerek yok çünkü bahsettiğiniz çok yaygın bir durum. Ama 2,3 aylık ilişkide 6 yıl sonrasının hesabını yapmak pek mantıklı değil belki ilk senesinde TUS kazanamayacak zorunlu hizmetle atanacak siz başka şehre atanmış olacaksınız ayrı şehirlerdeyken evlenmek istemeyeceksiniz veya o TUS'a çalışırken evlenmek istemeyecek... Bunları zaman gösterir şimdiden böyle şeyler düşünmeniz ilerde sizin için hayal kırıklığı olabilir bence şimdilik akışına bırakın.
Eger ki evlenecegin insan anlayisli biri ise bence bu asla sorun olmaz
bir çocuk var tıp okuyor ben 4 yıllık okuyorum ben okulu bitirince onun 2 senesi kalıyor
kpss fean uğraşırken o bitirsin diyoruz ben okulu bitirince nişanlanalım o bitirince evlenelim diyoruz ama tıp bitince evlenip uzmanlık sınavına girse 4 sene uzmanlık için çalısşa olabilir mi ki
Sen oo cocukla sevgilimisin Şu an eger sevgiliysen kac yillik iliskin var peki
daha yeni başladı ilişki 2-3 aylık gerçekten ikimizde evlilik düşünüyoruz ailelerle birbirimizi tanştıracağız 4 sene sonra nişan 6 sene sonra evlilik diyoruz
Cok uzunca bi süre valla 2 sene nisanli kalmak
Daha sıkıntılı olur diye düşünüyorum
bir çocuk var tıp okuyor ben 4 yıllık okuyorum ben okulu bitirince onun 2 senesi kalıyor
kpss fean uğraşırken o bitirsin diyoruz ben okulu bitirince nişanlanalım o bitirince evlenelim diyoruz ama tıp bitince evlenip uzmanlık sınavına girse 4 sene uzmanlık için çalısşa olabilir mi ki
Evlilik engel olabilir
bir çocuk var tıp okuyor ben 4 yıllık okuyorum ben okulu bitirince onun 2 senesi kalıyor
kpss fean uğraşırken o bitirsin diyoruz ben okulu bitirince nişanlanalım o bitirince evlenelim diyoruz ama tıp bitince evlenip uzmanlık sınavına girse 4 sene uzmanlık için çalısşa olabilir mi ki
O zaman olabilir mümkün anck çocuk işine girmeyin çünkü kariyerinizi ön planda tutun sonuçta para kazanmanız için bunun olması şart
öyle mi dersin millet şöyle bakıyor çocuk seni bırakır felan diyorlar ilerde daha 2 aylık ilişkimiz
ama gerçekten birbirimizi seviyoruz çocuk ailesiyle felan tanıştırdı beni felan
Daha yeni ama şunu sakın unutma başkaları için yaşamıyorsunuz kendiniz için yaşıyorsunuz
İsteyince her şey olur
bir çocuk var tıp okuyor ben 4 yıllık okuyorum ben okulu bitirince onun 2 senesi kalıyor
kpss fean uğraşırken o bitirsin diyoruz ben okulu bitirince nişanlanalım o bitirince evlenelim diyoruz ama tıp bitince evlenip uzmanlık sınavına girse 4 sene uzmanlık için çalısşa olabilir mi ki
Valla ikili ilişkilerde hiçbir şeyi çok düşünüp dert etmeyeceksin aklına sokmayacaksın sürekli zaman hızlı geçiyor.
Şu nasıl olur bu nasıl olucak zaman nasıl geçicdk nasıl yapacağız derseniz 3 ay sürmez birbirinizi yıpratmanız.
Biz her şeyin üstesinden geliriz diye yola çıkın
öyle mi dersin millet şöyle bakıyor çocuk seni bırakır felan diyorlar ilerde daha 2 aylık ilişkimiz
ama gerçekten birbirimizi seviyoruz çocuk ailesiyle felan tanıştırdı beni felan
Kardeş çok uzun konular şimdi buradan kendimden tavsiyeler vermek pek doğru olmaz.
Daha çok yenisiniz biraz birbirinizi tanıyın acele etmeyin
Çocuğun olmazsa olabilir
bir çocuk var tıp okuyor ben 4 yıllık okuyorum ben okulu bitirince onun 2 senesi kalıyor
kpss fean uğraşırken o bitirsin diyoruz ben okulu bitirince nişanlanalım o bitirince evlenelim diyoruz ama tıp bitince evlenip uzmanlık sınavına girse 4 sene uzmanlık için çalısşa olabilir mi ki
istedikten sonra herşey olur bence
bir çocuk var tıp okuyor ben 4 yıllık okuyorum ben okulu bitirince onun 2 senesi kalıyor
kpss fean uğraşırken o bitirsin diyoruz ben okulu bitirince nişanlanalım o bitirince evlenelim diyoruz ama tıp bitince evlenip uzmanlık sınavına girse 4 sene uzmanlık için çalısşa olabilir mi ki
azim önemli azmi varsa başarabilir
öyle mi dersin millet şöyle bakıyor çocuk seni bırakır felan diyorlar ilerde daha 2 aylık ilişkimiz
ama gerçekten birbirimizi seviyoruz çocuk ailesiyle felan tanıştırdı beni felan
zaman oraya kadar gelsin ozaman herşey daha netleşir
Olur neden olmasın
bir çocuk var tıp okuyor ben 4 yıllık okuyorum ben okulu bitirince onun 2 senesi kalıyor
kpss fean uğraşırken o bitirsin diyoruz ben okulu bitirince nişanlanalım o bitirince evlenelim diyoruz ama tıp bitince evlenip uzmanlık sınavına girse 4 sene uzmanlık için çalısşa olabilir mi ki
Elbette olur hemde baya güzel olur
şöyle bir şey var mı ünivde de ya da lisede de evlenip çocuğun olursa felan okul düşüyor devam edemiyorsun gibi şeyler duymuştum ama tam olarak ne olduğunu bilmiyorm
Yok öyle birşey saçmalamış onu diyen okul felan düşmez biraz sıkıntı çekersin hem çocukla ilgilen hem ders çalış bu sıkıntın olur