Kardeşim LGS ye girecek ama şuana kadar hiç çalışmadı bu kalan 4 ayda çalışsa başarabilirmi?

Kardeşim lgsye girecek ama şuana kadar hiç çalışmadı ve 4 ay sonra sınav olucak bana bu 4 ayda çalışacağını söylüyor sizce 4 ayda güzel bir lise kazanabilirmi
Güncellemeler
+1 yıl
çocuğa verdiğiniz cevapları söylesem ağlar 🤣🤣🤣
Kardeşim LGS ye girecek ama şuana kadar hiç çalışmadı bu kalan 4 ayda çalışsa başarabilirmi?
Cevapla