Herkese merhabalar.
Ben açık öğretim de acil durum ve afet yönetimi okuyorum. Dgs ile hemşireliğe tamamlayabilir miyim acaba?
(Bazıları açıktan okuduğum için olmadığını söylüyor. Üniversiteler açıktan okuyanları kabul etmiyorlarmis)
Herkese merhabalar.
Ben açık öğretim de acil durum ve afet yönetimi okuyorum. Dgs ile hemşireliğe tamamlayabilir miyim acaba?
(Bazıları açıktan okuduğum için olmadığını söylüyor. Üniversiteler açıktan okuyanları kabul etmiyorlarmis)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Tamamlayabilirsin. AÖF'ten mezunsun diye almazlar diye bir kural yok. Yeterki gerekli puanı al.
Bende senin gibi yaptım iki yıllık tercih verdim sonuçların açıklanmasını bekliyorum DGS ile hemşireliğe geçiş yapacağım
Açıktan mı mezun oldun acaba
Yok bu yıl ilk defa tercih verdim onu bekliyorum
İnanırsan yaparsın 😉
Mantikli