Liselerde ikinci dönemde sınavların yüz yüze yapılması kararı doğru mu?

Liselerde ikinci dönemde sınavların yüz yüze yapılması kararı doğru mu?
Ortaöğretim kurumlarının tüm sınıf seviyelerinde birinci döneme ilişkin yapılamayan sınavların 01 Mart 2021 tarihinden itibaren iki haftayı geçmeyecek şekilde eğitim kurumu alan zümre başkanları kurulunca belirlenip planlanacağı ve Covid-19 salgını tedbirlerine uygun bir şekilde okullarda yüz yüze yapılacağı bildirildi.

Öğrenciler ise bu karara tepkili, sizce sınavların okulda yüz yüze yapılması doğru bir karar mı?
Liselerde ikinci dönemde sınavların yüz yüze yapılması kararı doğru mu?
Cevapla