Merhaba arkadaşlar,
Ben 2020'de mezun oldum ve tekrar YKS'ye hazırlanmaktayım. Sizce 60k ile 100k arasında bir sıralama ile yazılım okumak mantıklı mıdır? İş, yurt dışı imkanları nasıl olur? Şimdiden teşekkürler.
Ben 2020'de mezun oldum ve tekrar YKS'ye hazırlanmaktayım. Sizce 60k ile 100k arasında bir sıralama ile yazılım okumak mantıklı mıdır? İş, yurt dışı imkanları nasıl olur? Şimdiden teşekkürler.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Bruh onları okumak değil önemli olan. Okurken yaptığın projeler önemli. Okula git gel yaparsan aç aç dolaşırsın mezun olduktan sonra
Bölümüme karar verdikten sonra tabii ki çaba göstereceğim ama boşa kürek çekmemiş olmak istiyorum.
Bu devirde çoğu kişi öyle sürünüyor maalesef. Okumak istediğin hangi üniversitede? Burslu olarak 60k ise o bölümün pek + sı olmaz. Mezuna kalıp itü boun ceng kazansan ne güzel olur
İtü vs bilindik üniversitelerde yazılım müh. yok.
Cengten ona kayılıyor. O üniversitelerdeki hocalar genelde piyasa yazılımlarına hakim olup aktif proje üreten insanlar oluyor. Network açısından ve sosyal imkanlar açısından birçok + sı oluyor
Yazılım Müh. yurt dışında en ihtiyaç duyulan mesleklerden özellikle Amerika
Burada İnglizce okuyup oraya geçiş yapmak mümkün müdür?
Burada İngilizce okuyup oraya yüksek lisans yapmaya gidersin öğrenci vizesiyle bitiminde çalışma izni veriyor 2_3 yıl gerisi gelir.
Normal Türkçe okusanda olur ama İngilizce avantaj
Mantıklı değil. Türkiye bu konuda gelişmemiş bir ülke ve tanıdık yoksa hiçbir yere giremezsin.
Ben bitirene kadar gelişmez mi? Ayrıca Türkiye değil, yurt dışı da düşünüyorum.
Yurtdışına kesin gideceğim. Orada kendimi geliştireceğim diyorsan harika. Yabancı ülkeler buna 70-80 li yıllarda başladı ve biz daha tam başlayamadık bile. 15 20 sene beklersen oku tabi
Süper fikir
Güzel bölüm