Arkadaşlar merhabaaaa😊👋😍 Bir web tasarım mezununun bilgisayar işletmeni sertifikası sinavına girecek olması ne kadar ironik değil mi😅 başarılar dilemeyecek misiniz?
Yarın sınavım var daaa😅
Yarın sınavım var daaa😅
Dostum eğer web tasarımı uzmanı olarak bu sınavın saçma olmasını vurguluyorsan bence başarı dilememize ihtiyacın yok. Git şu sınavı hallet ve gel diyebilirim ancak. :D
Ya kpss için almak zorundaydım o yüzden yoksa ne işim olur😅
Vayy bareli akorları basabiliyorsun demek 😊tebrikler
Gitar hocası mısın yoksa kendi çapında müzisyen mi yoksa sahne mi alıyorsun
Gitar hocalığı yaptım bir süre. Müzik okuyordum bıraktım okulu. Şimdi sadece kendi çapımda çalıyorum. Sahneye sadece gösterilerde çıktım piyasaya çıkıp kafelerde şarkı söylemek benim tarzım değil. Bir de bareli akor basmak zor daha karmaşık akorlar ve daha havalı olansa fingerstyle çalmak. :D
Biliyorum az çok takılıyorum sana ya😅😅hmmm hocalık yaptın demek.. Müzik kariyerinde başarılar dilerim
Ne iş yaptığını ciddi sordum
Bareli akor basmak zor derken yeni başlayanlar öyle der ya ondan yani şakasına bi nebze öyle düşün😅 ben de meslektaş olacağım seninle inş😅
Olabilirim neden olmasın yazılım engel mi😅
Ben müzik okumuyorum ki bıraktım. Sivil hava ulaştırma ve işletmeciliği okuyorum. Yani eğer ki iş bulabilirsem havaalanında çalışacağım mezun olunca. Eğer senin de böyle bir hayalin varsa ne bileyim pilot, hostes, kabin görevlisi ve benzeri mesleklerden birinde çalışmazsan meslektaş olamayız. Ama yine de yazılım okuman engel değil. :D
Anladım başarılar dilerim o halde
Ben de teşekkür ederim sağ olasın
Cevap
4Cevap
Selam, umarım kazanırsın sana güveniyorum başarılar.
Teşekkür ederim
Umarım kazanırsın, başarılar.
Teşekkür ederim
başarılar umarım istediğin gibi gider.
Teşekkür ederim
Allah zihin açıklığı versin kral
Teşekkürler kralll
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?