Siz daha çok hangisisiniz? Kendinizi hangi geleneğe oturttunuz bakayım xd son saat mi yoksa xd


Ben hep son gün çalışıyorum. Ortalamam idare eder taktir alabiliyorum ama arkadaş çevresininde katkısı var bence. çalışmayan birinin yanında benimde canım çalışmak istemiyor. Çalışan biri olduğu zaman bende çalışıyorum. Bu sene ortalamam yerlerde. Dediğim gibi arkadaş ortamı da etkiliyor. Son gün 3 saat ders vidyoları kurtarmıyor artk :/
Cevap
5Cevap
Son gün çalışanlardandım, ama artık her hangi bir şey yaparken ertelemiyorum
Son güne bırakıcak kabiliyette biri değilim anca son tekrarları son güne bırakırım ve bazı iki saatlik dersler.
Bir şeyler yapmak zorunda olmaktan iğreniyorum. Eskiden kendim sevdiğim için çalışırdım. Şimdi o tat kayboldu. Onun için son gün
Son dönem sınavımı unutmam geldi aklıma.
Sınav tarihimi yanlış tutmuşum aklımda. 3 gün kala farkettim. Yine de yüksek bir puan almıştım 🤭
Sınavlara düzenli olarak çalışarak hazırlanmayı tercih ediyorum birkaç gün çalışarak sınava girmeyi doğru bulmuyorum
Planlı olmak lazım, yoksa şans her zaman yanında olmaz dostum :) ben hep düzenli en az 1 hafta önceden başlardım
Son gün ama bugünden verdim kararımı artık düzenli çalışacağım
Sınava düzenli olarak çalışan kesim ile şu an yurtdışına göç eden kesim ortak paydada buluşuyor.
Kesinlikle son gun hayatimda ciddi sekilde son gece haric kitap acmadim tum egitim hayatim da da taktir ile gectim
Son gece😒😒😒😒nefret ediyorum okuldan yeter ya 🤢🤢
Lisede 2 3 gün önce bakardım ama üniversite de hep son gün umrumda olmuyor😂
Son saat çalışıyorum djfkffd
düzenli çalışanlar bordo berelidir
Son gün bile çalışmam
Ben sınava sınavdan sonra çalışıyorum 👌
Son gün dibine kadar.
Son iki,üç günümü ayırırdım.
Kpsseye gitçem
çalıtşn mı
4 ay var başlıyorum yavaştan eylülde başvurular
ortaöğretim mi
Evet ev devlet şifremi alıyım önce eylülde başvurcam o zamana kadar çalışırım
Son gün tabiki
Son günden düzenliye terfi ettim
Son gün çalışırdım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?