Çağrı merkezleri biraz yoğun diye biliyorum ve sıkıntısı sadece bu yönde olduğunu söylüyorlar. Düşük ücret ve takım yönetim problemlerinde sorun yaşandığını söyleyen arkadaşlarım var. Sizce Çağrı merkezinde çalışmak ne kadar doğru bir karar?
Çağrı merkezinde çalışmak nasıldır? Vardiya saatlerinden memnun musunuz?
Cagri merkezleri birilerinin kendini desarj ve egolarini garibim calisanlar uzerinde bosaltma yeri olmus. Sokakta gorseniz bakmayacagini inasanlar sizi aradimi duyayi satin almis gibi ukale ve pervazsiz tavir ve egolarini cekiyorsunuz zor is yani surekli yapanlarda agrasiflik ve sosyal uyumsuzluk oluyor bu nedenle
En İyi Cevaplar