Çağrı merkezinde çalışmak nasıldır? Vardiya saatlerinden memnun musunuz?

Çağrı merkezleri biraz yoğun diye biliyorum ve sıkıntısı sadece bu yönde olduğunu söylüyorlar.
Düşük ücret ve takım yönetim problemlerinde sorun yaşandığını söyleyen arkadaşlarım var. Sizce Çağrı merkezinde çalışmak ne kadar doğru bir karar?
Çağrı merkezinde çalışmak nasıldır? Vardiya saatlerinden memnun musunuz?
Çağrı merkezinde çalışmak nasıldır? Vardiya saatlerinden memnun musunuz?
Cevapla