Yüksek lisansta tez danışamanıma aşık oldum? Sizın basınıza böyle bır sey geldı mı , gelse ne yapardınız?

Yüksek lisanstayım evet lisanstada aynı hoşa giriyordu ama yuksek lısansta bana bu hoca dustu bıldıgın adama hayranım evet öncelerı sadece bır rol modelım dıyordum geçiyordum ınstagramdan fılan takıp edıyordum mezun oduktan sonra oda benı takıp etmeye basladı sımdı daha da yakınız zaten danısmanlıgında 3 öğrencı var sureklı göruntulu goruntusuz gorusuyoruz adam benden 8 ya da 10 yaş buyuk zayıf ve uzun boylu fılan genç gösterıyor ama adamın cocugu var evet esınden boşanmış ama çocuklu bır adama ustelık danışman hocama aşık oldum ben ne yapacagım adostlar yardım edın :( Gerçekten acaba ben mı yanlış dusunuyorum bır rol model gıbı mı gelıyor bana karıyerımde olmak ıstedıgım yerde oldugu ıcın cok bılgılı bırı oldugu ıcın öyle mı sanıyorum sız böyle bır sey yasadınız mı yaşasanız ne yapardınız?
Yüksek lisansta tez danışamanıma aşık oldum? Sizın basınıza böyle bır sey geldı mı , gelse ne yapardınız?
Cevapla