Yüksek lisans hocam danışman olmak için geçme şartı koydu, kaldım istemedi. Ben de tekrar kazanmayı düşündüm sizce aptalca mı?

Yüksek lisansımın ilk dönemi kötü geçti. (hayatımla paralel) Ben bırakıp tekrar geliyim derken hocalarım bırakma kazanamazsın diyor. Sizce ara vermek mi daha iyi ite kaka içine sinmese de devam etmek mi? Tekrar kazansam hoca yine almaya bilir ama denemezsem de içimde kalıcak. Sizce

Yüksek lisans hocam danışman olmak için geçme şartı koydu, kaldım istemedi. Ben de tekrar kazanmayı düşündüm sizce aptalca mı?
Cevapla