Boğaziçi mezunu birine bölümü hakkında soru sordum tercih edeceğim cevap bile vermedi egosundan uyuz oldum?

Çocukla tanışmışlığımızda var. Sanki birşey olmuş gibi. Umursamaz haller. Ne yapmalıyım sizce? Sinir oldum ağzının payını veresim var. Kaldı ki ben de aynı meslektenim. Oss nin önemi azaldı ya bayılıyorum. Meslek liseliler daha iyi muhendis oluyor bu boğaziçi odtululerde ağzını açıyor :D İyi oldu güzel de oldu :D ben de muhendisim bu arada dip not.
Boğaziçi mezunu birine bölümü hakkında soru sordum tercih edeceğim cevap bile vermedi egosundan uyuz oldum?
Cevapla