1 sene sınıfta kaldım. her neyse bu adalet bölümü mezunları. gardiyan olabiliyormuş
beni bilgilendirir misiniz? İnfaz ve koruma memuru nasıl olurum?
beni bilgilendirir misiniz? İnfaz ve koruma memuru nasıl olurum?
Kpss’ye girmişmiydin, kpssden 70 ve üzeri alırsan adliyede çalışabiliyorsun ama şimdi boşta kalmamak için avukatın yanında ya da vodafonede felan çalışabiliyorsun ama bence gir şimdiden böyle yerlerde çalış ki tecrübelenirsin daha iyi olur senin için.
abi vodofonede ne iş yapacam ki
ne kpss si abi adalet bölümünden mezunum Alsalar ya beni
duyduguma göre kpss de 70 alan herkes olabiliyor
ben adalet bölümü mezunuyum olabilir deniliyor avatnajım olmaz m ıbeni bilgilendriir misiniz?
Kpss ile adliyede alımlar oluyor ve kpss harici olarak dedim bende vodafoneda müşteri temsilcisi tarzında bir bölümde çalışabiliyorsun diye biliyorum bende arkadaşımda adaletten mezun oldu ve şimdi bu şirkette çalışıyor ve ayrıyettende avukatın yanında felanda çalışabiliyorsun diye biliyorum
Ayrıcada icra müdürlüğü sınavları oluyor ara ara takip et tarihlerini ve çalış gir sınava icradada iyi paralar var.
milletin canı yanıyor zaten icrada neden burnumu sokam saka saka bi denerim
Bencede dene bende eskiden bu şaka dediğin şeyi gerçektende düşünürdüm ama onu borç almadan önce düşünecekti ya da alıyorsada ödemisinide bilicekti bu kadar basit.
Cevap
0Cevap
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?