Bir öğretmenin görme engelli öğrencisi için Braille Alfabesi kursu alması hakkında ne düşünüyorsunuz?

Özlem Erdoğan.
Elazığ’ın Arıcak ilçesine bağlı...
Başçavuş köyüne
Öğretmen olarak atandı.
Birinci sınıfları okutacaktı.
8 yaşındaki
Görme engelli bir öğrenciyi fark etti.
Caner’in görme engelli olduğunu görünce..
Üşenmedi..
Braille Alfabesi kursu aldı.
30 saat ders işledi.
Üstüne her gün 2 saat Caner ile ilgilendi.
Okula bile gelmek istemeyen Caner
Özlem öğretmen sayesinde..
Önce okula gelmeye başladı.
Arkasından da
Okuma yazmayı öğrendi.
Bu evdeki yaşamını da etkiledi.
Çok sinirli ve ağlayan o Caner gitti.
Kendine güvenen, olgunlaşan
Bir Caner oldu.
Gencecik bir öğretmen
Bir yaşama dokundu.
Diyorum ya..
Dünya hala dönüyorsa..
Böyle güzel insanlar sayesinde dönüyor.
İyi ki varsınız Özlem Öğretmenim.
Yüreğimden tebrik ederim sizi.
Haluk İlhan

Herkesin gerçekten seçtiği mesleği layıkıyla yapmadığını bu öğretmende anlıyoruz. Kimi öğretmenler yüzünden insanlar okuldan nefret ediyor kimi öğretmenler sayesinde de Özlem hoca gibi insana okulu sevdiriyor , hayatını değiştiriyor...
Bir öğretmenin görme engelli öğrencisi için Braille Alfabesi kursu alması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Bir öğretmenin görme engelli öğrencisi için Braille Alfabesi kursu alması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla