Özlem Erdoğan. Elazığ’ın Arıcak ilçesine bağlı... Başçavuş köyüne Öğretmen olarak atandı. Birinci sınıfları okutacaktı. 8 yaşındaki Görme engelli bir öğrenciyi fark etti. Caner’in görme engelli olduğunu görünce.. Üşenmedi.. Braille Alfabesi kursu aldı. 30 saat ders işledi. Üstüne her gün 2 saat Caner ile ilgilendi. Okula bile gelmek istemeyen Caner Özlem öğretmen sayesinde.. Önce okula gelmeye başladı. Arkasından da Okuma yazmayı öğrendi. Bu evdeki yaşamını da etkiledi. Çok sinirli ve ağlayan o Caner gitti. Kendine güvenen, olgunlaşan Bir Caner oldu. Gencecik bir öğretmen Bir yaşama dokundu. Diyorum ya.. Dünya hala dönüyorsa.. Böyle güzel insanlar sayesinde dönüyor. İyi ki varsınız Özlem Öğretmenim. Yüreğimden tebrik ederim sizi. Haluk İlhan
Herkesin gerçekten seçtiği mesleği layıkıyla yapmadığını bu öğretmende anlıyoruz. Kimi öğretmenler yüzünden insanlar okuldan nefret ediyor kimi öğretmenler sayesinde de Özlem hoca gibi insana okulu sevdiriyor , hayatını değiştiriyor...
Bir öğretmenin görme engelli öğrencisi için Braille Alfabesi kursu alması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Kuzenim öğretmendir... Sağır ve dilsiz öğrencisi için yıllar önce kendi çabasıyla işaret dili öğrenmişti... Ama kimse onu haber yapmadı... Halen sağır ve dilsizler sanat okulunda öğretmenlik yapıyor... Ne garip... Gazetelerde her gün boy boy taciz tecavüz haberleri yayınlanacağına bu tür haberler yayınlasa belki daha uygar olurduk.
Kurban olayım böyle öğretmenlere. En azından öğretmenliğin ne kadar kutsal olduğunun bilincinde hakkını vererek yapıyor. Bazı ahlak yoksunlari gbi öğretmenliği çocuklari rahatça istismar etmek için kullananlar'dan değil.
Helal olsun bazı öğretmenler var yoldan geçiren adam bile daha iyi eğitime sahiptir. Bazi ögretmenler var işte bu hanımefendi gibi sayıları artar umarım