Hukuk okuyorum, 2. sınıftayım ama bırakmayı düşünüyorum, tavsiyeniz nedir? yardım edin lütfen?

Yurtdışından geldim, sınava hazırlanarak hukuku kazandım, 1. sınıfı okudum, çok zorlandım ve düşük puanla 2. sınıfa geçtim. şu an hukuk 2. sınıfa devam ediyorum ama hiç mutlu değilim, isteyerek ders çalışamıyorum. bir kere bırakmak istedim ama tekrar döndüm, yine de değişen bir şey yok ne yapacağımı bilmiyorum.
bu arada yabancı dil ve matematik te İyiyim.
Hukuk okuyorum, 2. sınıftayım ama bırakmayı düşünüyorum, tavsiyeniz nedir? yardım edin lütfen?
Cevapla