Kendimi çok kötü hissediyorum ağlayarak yazıyorum ne yapmalıyım?

23 yaşındayım haziranda 24 olacağım sağlık problemlerim yüzünden tedavi görüp moda tasarım bölümünü yarıda bırakmak zorunda kaldım ama bu süreçte özelden yine sertifikamı aldım şu an İstanbul üniversitesinde bi bölüm okuyorum ama önü pek açık değil. Tekstilden ilerlesem olur mu sizce internet şirketi kursam bana ne kadara mâl olur? İş konusunda üzerimde çok büyük bi baskı var bana kendimi hayata geç kalmışım gibi hissettiriyo bazı insanlar çok kötü hissediyorum günlerdir uyuyamıyorum ne yapmalıyım
Kendimi çok kötü hissediyorum ağlayarak yazıyorum ne yapmalıyım?
Cevapla