Türkiyede oyunculuk eğitimi alıp, nasıl yurtdışında ya da hollywoodda bir filmde oynarım?

Merhaba, ben 18 yaşındayım. Ve çoğu insan gibi film sektöründe uluslararası niteliklerde ülkemi temsil etmek istiyorum. Normalde yurt dışına gider ve oyunculuk eğitimimi orada alırdım fakat malum ülkemizin durumları. Ufak bir araştırma yaptım ve adam akıllı okulların en az 17.000 dolardan başladığını gördüm. Ve tabiki bunu karşılayacak bütçemiz yok. Uzun lafın kısası, ben eğitimimi Türkiyede alsam daha sonra nasıl avrupa ya da hollywood sinemasında oynarım. Bu arada bu dediğim tek filmlik bir şey değil hani tamamen kariyerime yurt dışında devam etmekten bahsediyorum.
Türkiyede oyunculuk eğitimi alıp, nasıl yurtdışında ya da hollywoodda bir filmde oynarım?
Cevapla