Arkadaşlar önlisans mezunu olduktan sonra lisans bölümü okursam önlisans diplomam geçersiz olur mu?

Böyle olur diyenleri gördüm, inanmadım açıkçası...
Arkadaşlar önlisans mezunu olduktan sonra lisans bölümü okursam önlisans diplomam geçersiz olur mu?
Cevapla