Okuldan lisans diplomamı alırsam yüksek lisans için başvuru yapamıyor muyum?

Askere gitmek istiyorum ama beni sistemde hâlâ öğrenci olarak gösteriyor askeriye sistemi. O yüzden diplomamı alıp başvuru yapsam diye düşündüm. Diplomamı alırsam yüksek lisans için başvuru yapabilir miyim merak ediyorum.

Okuldan lisans diplomamı alırsam yüksek lisans için başvuru yapamıyor muyum?
Cevapla