Felsefe lisans mezunları yani felsefe grubu ogretmenleri askerlik hizmetlerini nasıl yerine getirirler?

Msb öğretmen alımında felsefe den sürekli alım yapıyor sınavlarında da 5 adet diğer branşlarda olduğu gibi soru soruyor felsefe ( felsefe sosyoloji mantık psikoloji) kapsadığı gibi lise düzeyinde bu branşların öğretmenliğini yapıyor yeni sistemde rehabilitasyon merkezlerinde çalışabiliyor. Fikir almak istedim , yeni sostem ile Kasım celbi ile gideceğim felsefe grubu ogretmeniyim sizce ne olarak çıkar askerliğim?
Yedek subay veya yedek astsubay
Er/erbaş
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Felsefe mezunu ve felsefe Grubu öğretmeni olan kişiler yeni sistemde askerlik hizmetini nasıl yapıyorlar? Ve ne olacak çıkar sizce?
Güncellemeler
+1 yıl
Düşünceleriniz nedir?
Felsefe lisans mezunları yani felsefe grubu ogretmenleri askerlik hizmetlerini nasıl yerine getirirler?
Cevapla