Mezun senemde MF den TM ye gectim yazdiklarimdan dogru karar mi (hepsini okuyun oyle yorum yazin) ?

18 yasinda yks sinavina birdaha hazirlanan biriyim tabi tek farkla Mf dim TM ye gectim

Acikcasi hic yalan soylemeyim matematigim her zaman kotuydu. Hele hele problemler gram yapamam hala yapamiyorum
.
hicbir zamanda caliskan bir ogrenci olmadim ama tesekkur taktir aldigim icin kendimi iyi bir ogrenci saniyordum ki yanilmisim. Obp 80.20 ve Şu an niteliksiz olan devlet anadolu liseside okudum

Boyle olunce mf yide yapamadim

Eee neden sectin o zaman diyebilirsiniz. Malesef komsu tavsiyesi ve cocuksu hayallerden dolayi diyebilirim

Komsu benim ogul kiz mf di cok basarili oldular mf de is cok benim oglum meslekti 1 sene bekledi matematigi iyiydi sonra mimarlik kazandi vs dedi

Bende bil. muh olacagim diye utanmadan mf sectim. Sectigim andan itibaren hep TM ye gecmeyi dusundum ama cevremdeki herkes engelledi annem dahil

Şu an dershaneye gidiyorum tm ye gectim. Mf kadsr olmasada tmde. cok basit degil tabi ama MF ye gore elbet daha rahat. MF herkesin harci degil
Mezun senemde MF den TM ye gectim yazdiklarimdan dogru karar mi (hepsini okuyun oyle yorum yazin) ?
Cevapla