Ön lisanstan atanan memurun lisanstan tekrar atanması mümkün mü?

merhabalar. ben sosyoloji lisans ve bir ön lisans böl. aynı anda okucam ve bir şey sormak istiyorum izninizle. acaba ön lisans ile tıbbı sekreterlik ya da emlaktan biriyle sınava girip atanabilirsem, sonra sosyolog atamaları için çalışabilirim degil mi? yani ön lisanstan memur olsam bile, bu sırada devam eden uzaktan sosyolojiyi bitirip, tekrardan KPSS ile yeterli puanı alırsam atanabilme şansım var mı? belki istifa ederek, belki başka şekilde lisans puanımı kullanabilir miyim? sosyolog olarak atanmak alımlardan dolayı neredeyse imkansız, ama denemek istiyorum tabi. yani ön lisans sorun çıkarırsa, ön lisans yerine ataması kısmen iyi olan bir lisans bölümüne kaydolabilirim ondan sordum.
Ön lisanstan atanan memurun lisanstan tekrar atanması mümkün mü?
Cevapla