2 Yıllık tercih etmeli miyim? Dikey Geçiş Sınavı Zor mu?

Selam arkadaşlar ben çocuk gelişimi ( özel eğitim) den mezun oldum puanım 4 yıllığa yetmiyor. seneye bir daha giricektim sınava ama beklemek istemiyorum. Geçiş hakkım var onu kullanıp dikey geçişle 4 yıla tamamlasam nasıl olur dikey geçiş sınavı zor mu? İleride beni zorlar mı pişman olur muyum lütfen yardımm
2 Yıllık tercih etmeli miyim? Dikey Geçiş Sınavı Zor mu?
Cevapla