AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
155Cevap
Ankarada Ümitköyde Vip Sınav dershanesi derim 4 kişiydi bizim sınıfımız bazen 2 kişi bile oluyordu ve çok ilgiliydiler bizimle
Bak bulunduğun yerde köklü hocaların bulunduğu dershaneleri tercih et.
Mesela Antalyada Başarı Dershanesi gibi..
Final Fem ben sevmiyorum. Ama Fen bilimlerini öneririm..
uğura gittim ilgi sıfırdı bu sene fem e gittim rehberlik hocası çok ilgileniyor her hafta kaç soru çözdüğünü soruyor ve not alıyor kitaplarını kontrol ediyor
femde kaçınci siniftaydin
mezundum
bir arada 3-5 günlük yurtlar düzenliyorlar bunlarda faydalı oluyor açıkları kapatmak için kötü yanları ise derhanenin idare kısmı parasız bir iş yapmıyor ayrıca öğrenciler extra para verip zaman denemelerine girsin diye normal denemeleri az yapıyorlar yani paran varsa fem güzel bir dershane yoksa kötü
eğitim yönünden bakacaksan Fem karıştırmayın siyaseti kötü ya da iyi size kalsına * iyi bir eğitimi var kabul edelim sen Fem e git..
Uğur'a gittim iki yıl diğer dershanelere göre belki daha pahalıdır bilmiyorum ama ortalamamı baya yükselttiler. Ne bileyim öğretmenlerle gidip konuşsan kimse seni terslemez dinlerler seni burada böyleydi yani :D
Açıkçası dinci falan ama Fem iyiydi, şimdi de 12'ye geçen kuzenim gidiyor yakasını bırakmıyorlar ama senin de çaban gerekli biraz
dershane, hoca, öğretmen hepsi hikaye. senin içinde istek ve hırs olması lazım
haklsiniz
Eskiden Fem soruları sınavda bire bir çıkardı şimdi ise Fem şansı pek kalmadı onun için Final daha doğru tercih olacaktır.
kalabalik olmasi cok sorun olur mu diye dusunuyorum
İlla Feme gideceğim diyorsan gelecekte sorun olacak senin için Fem'e kendi gerçek adınla kayıt yaptırma büyük fişlemeler yapılıyor , bu sene tölerans gösterdiler biraz daha artık bile bile giden sonunu hazırlar , herhangi iş mülakatında terfide direkt önüne çıkacak ve şu an da çıkmaya başlandı...
finali dusunuyorum aslinda
Bizim burada (Hatay) bir dershaneye gittim, hayatımda böyle bok dershane görmedim çıktım oradan feme yazıldım 2 kuzenim lise 4 için oraya gidiyolardı gayet memnunlardı oraya yazıldım. İyi dediler di ama bilemem bekleyip görcez :D
ankara'dayım, bu sene 12 olacağım ve uğur dershanesindeyim hocalar, ortam, arkadaşlar çok iyi. zaten küçük bir dershane, derece yapan da çok arkadaş var
fiyat da onemli benim icin
ben bu tembel halimle %40 burs aldım ve şu an 5binden az ücreti benim için
sinavlari kaçırdım malesef
Kesinlikle fen bilimleri. Annem babamdan daha cok ilgileniyolardi hocalar
ankaradakine mi gittiniz
Ogrenciyle ilgilenmeyi soruyosaniz kesinlikle butige gidin mesela mahmut dershanesi en iyi butik dershanelerden biri ama ankarada var mi bilmiyorum
Fem'e git ya haftada 1 gün garanti geleneksel cemaat yancıları günü oluyor oturup maklube yersiniz. hem eğitimi de fena degıl :D
Ben feme gittim bir senem çöpe gitti diyebilirim ortq halli bir öğrenciydim ama. Bir senede dibe indim. İlgi varmis gibi yapiyorlar ama inan ilgi sifir hocalarin derdi konulari bitirmek ama kaynaklar guzel.
İlgi açısından uğur dershanesi hatta o kadar çok ilgileniyolarki sıkılıyosun artık yapışık sevgili gibi.
Paralel yapının dershaneleri ama çok paracılar pezevenkler bilesin :))
:D::D:D:D
FEM tabiki benim zamanimda öyleydi. Özel hoca gibi dersane hocalariyla birebir calisabiliyordum randevu alarak. Sonuç ilk girişte kazandım istediğim yeri :)
FEM dershanesi gayet kaliteli oraya gitmeni tavsiye ederim :)
Final sağlam canını çıkarır ama hakkını verir, Sınav'da buna benzer çoğu yerde. Ama asıl iş öğrencide bitiyor.
Sakın kalabalık dersaneye gitme feme gittim ben sonra ayrıldık butik dersane bulabilirsen ona git
fem gayet iyi cemaat olaylarına falan aklın takılıyosan korkma zorlama yok fem de ateistler bile var :Ddd
Neyse fem de hocalar gayet ilgilidir seni yakından takip eder rehber hocan.
valla paralel maralel ama... fem iyidirr... sadece eğitimle uğraşırsan :)
Eğer sendeki çalışma aşkını görürse her dersanede üstüne düşer ama fem ya da uğur daha iyi bence.
Butik dershaneler herzaman daha iyi. Kitle dershanelerinin pek faydasi olmuyo
cemaat dersanelerinden ve süslü laflarından uzak dur. cemaat dershanesinde bir yıl çalıştım, işimizin %80ni reklam yapmaktı.
karsi cinsine tahammul edemiyorsan fem dershanesi iyi bir secim
Bence dershaneye gitme bitane ozel matematik hocasictut digerlerini kendin yaparsin zaten ilk 20 bine girmek istiyorsan caliscaksin zaten diger dersler sende bitiyor matematik destek sart
keçiörende oturuyorsan eğer sana gazino sınavı öneriririm çok sağlam kadrosu var :)
Sayisal kadrosu hakkinda bilgn var mi?
eşit ağırlık olarak hazırlandım ben yani şikayet eden görmedim güzel yanii :)
Ben de eşit ağırlıktan gireceğim, size gazinodaki sınav dershanesi hakkında birkaç soru sorabilir miyim?
fem gerçekten ilgileniyo hocaları ödevler takip falan, arkadaşlarımdan çok giden vardı memnundular
dersleri iyi bir öğrenciysen açık ara fem. değilsen kesinlikle gitme ;)
O şubeye görede değişir ama fem ya da maltepe en iyisi ögrenciyle ilgilenme konusunda. Maalesef
Gırgır samata istiyosan herhangi birine git eğitim almak istiyor san butik dersane tercih etmel sin çınar Dersanesi olabilir
Murat Eğitim Kurumları Süper ama üni hazırlık var mı orada bilmiyorum
Final çıkışlı biri olarak finali şiddetle tavsiye ederim
Hiçbi hoca iyi değildir hiçbi oğrencide iyi değildir beklentini yüksek tutma
dersane senin peşinden koşmaz, senin içinde varsa zaten olur istediğin.
En iyi cevap budur.
tesekkr ederm :)
Azeriyim burada ARAZ kursu vardi Fethullah Gülenin dersanesiydi onlari hepsini kapattılar amma çok çok memnunidim (((((( maalesef ki kapattılar
parayı çok alan dersane öğrenciyle daha çok ilgilenir sanırım para =mutluluk, mutluluk =verim , verim =para
Kalitesiz ve ucuz dershanede her zaman hocalar ılgılenır. Senı daha ıyı yerlere tasır para kanma ucuza git
Cemaat dersanelerine gitme de nereye gidersen git. Açık net bak bunu beş yıl cemaat dersanesine giden biri söylüyor.
benim arkadaşım var efe finale gitti ve 13000 oldu finalin hem yayınları hem de hocaları iyidir
Ankaraninkine de oyle diyorlar ama cok kalabalik olmasi sorun olur mu benim icin diye dusunuyorum da
kalabalık daha iyi bence sınavlarda kendini daha iyi ölçersin
bizim akrabanın arkadaşlarının hepsi FEM e gitti doktor oldular bizimki maddi durumdan dolayı gidemedi teknisyen oldu. Paralel dersaneye git onlar iyidir ;)
Fen bilimleri tabi ki hocaları çok iyidir.
gittiniz mi
Tabi ki 3 kardeşiz üçümüz de aynı dersaneye gittik. Çok farklı yerlere geldik hiç beklenmeyecek gelişmeler kaydettik bu dersanede.
hangi il?
Tekirdağ Çorlu,
Ben 2009'da girdim sınava. Dersaneye kayıt olduğumda 300 üzerinden 155 puan yapıyordum, 245 lere kadar çıktım, tabi çok azim gösterdim. Hocaların rolü büyük bunda.
Öncelikle Açı ve Sınav isimlerinden uzak durmalısınız. 1 seneniz çöp olur. Fen Bilimlerinin üstüne başka bir yer tanımam. Hem hocaları en iyilerden, hemde öğrencileri çok iyi ve kaliteli, profil yüksek
bana uğur dersanesi yakın geliyor ya diğerleri itici gibi
walla çalışmadıktan sonra hepsi boş. sonuçta kafayı açıp bilgiyi koymuyolar içine.
Fethullah Gulen disinda her dersaneye girersen kazanirsin :)
fe.. değil. iilk 20 bine de girme sınavada girme
çünkü bu sene bende sınava girecem
olduu
Jale Tezer , Nesibe Aydın üstlerine dershane tanımam
fiyatlari hakkinda bilginiz var mi
Jale tezer 8000
Nesibe aydin 10000
Kaynaklara ve egitime deger
ay yok ben almiyayim:) iyidir sozum yok ama pahali:)
hocalarla falan alakalı bir kou değil bu sana bağlı dershanenın de sana pek bir faydası yok aslinda
yahu bu soru sorman bile hata açık ara türkiyenin en iyi dershanesi fem. kendi düşünceleri de kötü şeyler değil merak etme empoze etseler de senin iyiliğine olur
komiksin :)
ak partiye mi yakınsın
Paralel yapı burada. Din tüccarları burada.
NOT:Akpli değilim.
ben uğura gittim çok memnun kaldım. okuldaki sınıfta 2 kişi gidiyorduk ygsden en yüksek yapan biz olduk
fem tabiki. Onlar öğrenci ayrımı yapıyor diyenlere aldırma. Çalışanın her zaman arkasında fem öğretmenleri :)
Femde ilgi yok, finalden memnun olan hiç duymadım, fen bilimleri gereksiz zor, ama bireyde gerçekten müthiş bir ilgi var ben İstanbul'da gidiyorum gerçekten memnun değilim diyen 1 kişi bile yok
Finali şiddetle tavsiye ederim uğuruda kınıyorum
aa neden
ağzım yandı uğurdan zamanında çok kafama vurdum 2 kuruş daha koyup adam gibi finale gitseydm diye
balıkesir pi analitik berbat onun dışında dershane hakkında genelleme iyi değil ile göre seçin
altyapın varsa feme git yoksa fem hariç bir dershaneye git arşimet olabilir
şehirden şehire değişiklik gösterir elbet ama femi öneririm.
dersanelerden nefret ederim zaten 7-24 ders yapıyoruz, dersane ne la