AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
155Cevap
Final daha bilindik tabii nasıl bir ortamları var bilmiyorum
fem asla yakanı brakmazlar hatta en snunda bkacaksın
nasil yani iyi mi ders calistirirlar anlaminda dediniz?
zten birincilere baktınmı femden iyisi yok döküman olarak açık ara farkla önde öğrenciye siyasette yapmıyorlar ama srekli gel bir risale sohbeti yapalım surda ders çalşma kampımız var su abla evine git flan yaparlar ama biyerleride kazanırsın bde namaz kıldırırlar
bazilari da tam tersini diyor anlamadim
siyasi fikirlere kapıldıkları için
ayrıca açılımı da fırat eğitim merkezi ya da fatih eğitim merkezi haberiniz olsun
o sorun değil. fethullahçı da olabilir fark etmez. eğitim kalitesi nasıl önemli soru bu..
ben onunu ortaokul kurumuna gitmiştim. öğrencilerinin sadece dersleriyle değil kendileriyle de ilgileniyorlar. ders bitti hadi eve gidin eği sorunlarınızla ilgileniyorlar. benim gittiğim dershane gerçekten kalitesi çok iyiyidi. rdsler (randevulu ders sistemi) felan insanın ders çalışçağı yoksa bile çalışacağı geliyor sana ben kesinlikle tavsiye ediyorum ama yine de kendi tercihin
teşekkür ederim gidip görmek en iyisi :)
Fişlenirsin sona hiç bir yerde iş bulamazsın yazık olur.
korkuyor musunuz? ALLAH hepimize hidayet nasip eylesin!
FİNAL. FİNAL. FİNAL.
FEM İN önünden bile geçmem artık şerefsiz onlar!
aslında aynı dershane ismi olsa bile şubeden şubeye değişiyor o ilgi
şubeye göre değişiyor derhaneye giden kişilere sorman gerekir
8. sınıfa kadar Sevinç (ciddi anlamda profesyoneller)
Lisede Fen Bilimleri
düşüncelerinden nefret ederim, 8 sene körfeze gittim eğitim iyidir.
final i tavsiye ederim şimdilik fem e vs gitme derim
Ben Uğur'dayım memnunum. Ankara'yı bilmem tabi. Bir de tm eğitimi iyi diyorlar, bölümüne de bağlı
Sen 20,000'e girersin bence yorumları okudum zekisin belii. P
En pahalı hangisiyse, onun hocaları daha ilgilidir.
Fem dışında alayı güzel :D Bence sınav dershanesi kalabalık değil ve ilgili
Neden fem değil , bari bir şey yazıyorsun açıkla. Birde gülücük koymuşsun ak genç seni.
abi ayağına alayımızı yoldular birazda kendileri yolunsun
2 yıllık rafineri petro kimya mezunuyum kpss sınavına başvuru yapıcam neler gerekmektedir.
bilen var mı
Bankaya 40 tl yatiriyorsun. Iplomani alıp pilot liseye gidiyorsun basvurunu yapabilirsiniz
daha önceden kpss girdim giriş belgem var bende 2010 girdi nufu kagı resim bilmemne iş de öyle şeler tamam 40 sıkıntı degil onu halledirim lise var bursada..
Daha once girdysen parayı yatr osym nin sitesine gir online basvurunu yapabilirsin. ayın 24 de son unutma
yaptım şekerim verdim 40 tl yi yarında univesiteye gidip yeni bir giriş şifresi alıcam.
eski şifrem de varmış benı ötekiden aldıgım puanada ordan bakabilrim aglıba. dinmii.
yakandıysam..
Fem Dersaneleri inat ediyorlar illa kazandıracaklar sana. Sen sonradan vazgeçsen de onlar vazgeçmez :-D
Sen isteyince hepsi ilgilenir sana bağlı :)
dogru :)
Büro tipi dershane önerebilirim. Altın Akademi, Yeni Yüz gibi...
fem derim daha kapsamlı hocalarıda çok iyi ders anlatıyor.
Birey leşşş, fen bilimleri iyidir ama en iyisi fem...
birey simdiye kadar cıkıcak soruları en cok tahmin eden dershane
cemaate gitme nere gidersen git ayrımı çoknet görürsün 3 sene gittm pişmanm
fem dershanesinden uzak dur ama final dershanelerini tercih etmelisin bence ben 2 yıldır femdeyim dershaneden cıkamıyorum final e gitmek isterdim
20bine girmek hocayla değilde daha cok seninle orantılı bir konu bence. femde hocaların daha çok üstüne düştüğünü biliyorum ama sınavı tercih etme
Fem tutulmuyor artık, final daha iyi.
en iyi sınıfa geçebilirsen hepsi ilgilenir :) onun dışında büro tipi dershaneler
Kardeşim hangi dershaneler iyiyse bana da soylermisin
Düşünmeden pi dershanesine git derim. Fiyatı biraz pahalı ama ankarada daha iyisi yok
Bence pi dershaneleri iyi ama çok pahalı (7-8 bin tl) o kadar para vermem diyosan feme git
Ülkedeki tek iyi olan FEM dir. Şimdi burada Akp kesimi karalar ama iyi bir eğitim görmek istiyorsan onları tercih et.
Biri yazmış karşı cinse karşıysan Feme git , teneke sen oraya eğitimin görmeye gidiyorsun onla bunla lak lak yapmaya değil. Önceliğin Fem olsun buradaki yorumlara aldanma Fem cemaatin olduğu halde sol kesim bile çocuklarını oraya gönderiyor. Femin öğretmenleri gerçekten bir şey öğretme derdinde para için çabalamıyorlar inan aldıkları maaş o kadar az ki.
Hemen akp kesimi kararmis bende akpliyim ama adamlar egitim. konusunda cok iyiler bunu inkar edemem benim kardrsim bile onlarin dershanesine gidecek.
Aynı şekilde bende Akp'ye oy verdim.
Bence fem bundan önce uğura gittim hic memnun kalmadım fem i öneririm
hoca kalitesi önemli ama daha önemli olan senin öğrenme kaliten
dersanede çalışan biri olarak fem e gitmeni tercih ederim
Uzman kariyer dershanesi. Harika bir eğitimi var.
Fem hariç her yere gidebilirsin :)
Femin hocaları insan degil hepsi robot moronnnnnnnnnnnnn
Bence hangisi olursa olsun git ve en çok dilbigisine çalış çünkü Ankaradayım birleşik yazılır :D
evet turkcem zayif.
Feme gitme final iyidir :)
fem derim ama bazı hocaları cidden çatlak
feme gitmede nereye gidersen git
ne için?
çok taraflılar konularına hep siyaset karışıyor gazetelerini zorla satmaya çalışıyorlar gazete alana ayrı muamele almayana ayrı
anladim cok tesekkurler
burada reklam yapmak serbest mi?
dershaneler kapanıcak boşuna gitmeyin:)
2014 2015 yilinda devam ediyor bilmiyorsun sanirim:)
Sana cevap vereyim tek anlamlà FEM dershanesi
10000 tl ve üstü olanlar. Çok ilgili şerefsizler
heheh o kadar para veremem 😊
Başarılar dilerim şimdiden bende giriyorum, Allah hepimizin yardımcısı olsun :)
aminn:)
Bilmiyorum ki
fem dershanesi daha iyidir
Benim zamanimda üçler efsaneydi
Fem..
Ksnlikle.
Brzda is snde biter
Siz hala dershaneye mi gidiyorsunuz
Paralellerin dersanesi iyidir
Şubeden şubeye değişir
FEM Fethullah Eğitim Medreselerine gitme bence.
ne içiin?
eğer eğitim kalitesi iyiyse fethullahçı olmaları problem değil
femin açılımının bu omadığını bildiğin halde insanları kötü şekilde yönlendirme hakkını nereden buluyorsunuz acaba?
Devlette nülakakatlarda hangi dersaneye, okula gittiğine kadar tespit ediyorlar artık. Paralelci dersane, okula gidenleri eliyorlar.
Şakirde kardeş kızma hemen.
sen eliyorlar diyorsun ama bu ülkedeki şher şehirden bu kurumlar var bir şehirdeki okulları dershanelerdeki öğrencileri eleseler diğer şehirler var hangi birini engelleyeceklr
devlette akpartili olmadığın sürece elenmeye mecbursun zaten.
F tipi örgütün bütün okulları dersaneleri biliniyor. Yakında herşeylerine el koyacaklar. Cemaatten kaçan kendisini kurtarıyor. Onların işi bitti artık.
neden halkı akpliler ve diğerleri diye ayırıyorsun ki? ayrıca cemaatin kurumları ülkenin en iyi kurumları arasında başı çekenlerden elerseler bu insanları kaliteli eleman öğrenci memur statüsünde bir azalma meydana gelmez mi akpnin kendi menfaatleri için ülkesini geriletmeyi göze alacağını dşünmüyorum
tayyoşun aklı gelgidik.
bugün nefret eder yarın sever.
geçen sene de fethullahı seviyodu. seneye ne olacağı belli olmaz o adamın ipiyle kuyuya inilmez :))
bana diyorsan akpliler ve diğerleri diye ayırmayı. evet ayırırım. kafadan uydurmuyorum. şahidim :)
CIA'ya hizmet eden vaizden bu ülkeye hayır gelmez. Yaşlandı zaten şurda bir kaç sene anca yaşar. Öldüğü zaman cemaat diye bir şey kalmaz.
Nasıl bir zihniyettir ya bu? Cemaatin ne kötülüğünü gördüler ayrıca bu akp hükümeti 11 yıldır cemaatle dosttu şimdi ne oldu 12, sene de ne değişti de böyle oldu? cemaat kurumlarında istedikleri aramayı yapsınlar bir tane ülkenin kötülüğü, ülkeyi batırma vs. ye dair belge kayıt vb. bulamayacaklardır.
17 - 25 Aralık hükümete darbe girişiminden yargılanacaklar. Dersaneler kapanacak zaten. Bank Asya, stv, zamana bütn şirektlerine el koyacaklar. Hükümet cemaati bitirmeye kararlı.
insanların günahını almanın günahını sizde biiyorsunuzdur eminim. Hocaefendinin SADECE insanlarınn imaını kurtarmaya ve nice güzel amaçları olduğunu ne zaman anlayacaksın? AYRICA BU DAVAYI BAŞLATANLAR SADECE BU DÜNYADAN AYRILSA BİLE BİZ BU DAVAYI SÜRDÜRECEĞİZ
NE YANİ AYAKKABI KUTULARINI DA MI CEMAAT KOYDU? PİS İŞLERİNİN SUÇUNU MASUMLARA atmadılar mı? bize kurumlarımızda hiçbir kötü unsur öğretmediler. böyle yetişeninsanlardan bu tür davranışları beklemek sizce de garip değil mi
Ben kendi düşüncemi değil hükümetin yapacaklarını söylüyorum. 28 Şubattan beter olacak. Çok ağır bir darbe indirecekler. Yüzlerce davalar yaka, paça tutuklamalar, mal varlıklarına el koymalar yaşanacak. Başbakanı ve hükümeti düşürmeye kalkanlar çok ağır bedeller ödeyecek görürsün yakında. Hocanız ya kahrından ölür. Abd Türkiyeye iade edecek.
Fetoyu da tayyipide hiç sevmem..
Ama her şeyi paralel yapıya bağlayıp, sürekli mağdur edebiyatı yapan bir başbakanı 25-29 yaş aralığındaki kişi bile ciddiye alıyorsa yazık..
Çok safsın be abi.
Ankara Aci dersaneleri *-×
acida arkadasim hic onermiyordu
canm aslnda bu isler sadece hocada dgil, ogrncide de bitiyor. hocalarmiz gayet iyiydi, fakat calisan kzanir, emek veren.. ben 3bine girmstm cok sukur.
kaynakari cok saglam.
kaynaklar ;)
Fem diyicemde çok karışık
sınav vip hoşdere kesinlikle git
Anket yapsaydın bari hatun yaa..
sınava gelmede ne yparsan yap
2000 gitmiştim fena değildi :)
Simdi ders ve ilgi olarak bakarsak fem
fem hariç hepsi iyidir
final çözüm uğur iyidir