AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
56Cevap
Bende aynı şeyleri yaşıyorum küçüklüğümden beri hep çocuk doktoru olmak istiyorum ama aynı zamanda da oyunculuk mankenlik yapmak istiyorum 180 cmim her gören ben senin gibi güzel bir kız görmedim diyor annem izin vermiyor karşı çıkıyor babam her zaman arkandayım diyor
İkisini de aynı anda yapabilirsin. Hukuk olurken; santla , dansla , tiyatro ile de ilgilenebilirsin.
Ne istiyorsan onu seç başkalarının düşüncesine izin verme. Pişman olma ihtimalin yüksek
Önce bir hukuk oku ayrıca dans ve oyunculukla da ilgilenebilirsin ilerde
bir yandan okuyup bir yandan dans eğitimi alırsın ki.
Hukuk oku hobi olarakta oyunculuk ya da danscilikla ilgilen
hukuk okuduktan sonra konservatuar daha basarili olr
Ne istiyorsan onu yap sevmediğin bir şeye ömür boyu tahammül edemezsin.
İçinden geleni yap, geleceğini şekillendirecek olan onlar değil sensin.
Elinin altında hukuk olsun hobi olarak dans veya oyunculuk yap
Senın tam meslek seçme karakterin 22 yaşına kadar devam edecek, bugün dansçısın 3 hafta sonra biyolog olmak istersin. O yüzden Pek acele etme meslek seçimi için.
İkisini de yapabilirsin. Hukuk okuyorken durumunuz varsa eğer kurslar alabilirsin. İster oyunculuk ister şarkıcılık. Lakin bu zor olacaktır.
Eğer sadece bu 3 seçeneğe sahipsen hukuk yazmalısın bana göre. Şu an seninle aynı durumdayım ve oyuncu olmak için veya dansçı olmak için okumana gerek yok. Elinde başka bir mesleğin daha olsun. Dışarıdan da istediğin şeyi yaparsın.
keşke bende kazanabilseydim de tek derdim bölüm olsaydı
:(
Bence elinde hukuk gibi bir bölümün diploması bulunsun derim çünkü oyunculuğuda hukukla beraber yapabilirsin
Bence de dansci veya youtuber olmalisin veya oyuncu olup genclik dizilerinde oynamalisin. Doktor olup savci olup napcan ne faydan olacak sanki devlete millete insanliga. Youtuber ol bence challange videosh çek bolca.
Oyuncu isi yaş. Dansi bilemem. Akkilica dusun, ölç biç. Hayal ile gercegi birbirine karistirma.
bu dünyaya bir kere geliyosun eğer seni biraz olsa düşünüyolarsa istediğin işi yapmana izin verirler senin geleceğin sen ne istiyosan o olur gerekirse aileni karşina alicaksin
Kesinlikle ne istiyorsan , onu yapmalısın.
İnsan sadece 1 defa bu hayatı kesfetmek için görevlendirilmek gönderilmiş bı canlı.
Kalbin neyi istiyorsa onu yapmalısın.😊
Başkalarının kararlarına göre hareket etme yanlış da olsa pişmanlıkta olsa kendi kararın olsun
İstemediğin bir şeyi asla seçme tecrübe konuşuyor o yolun sonu iyi olmuyor
Bencede hukuk oku 😊 okurken kursa gidip oyunculuk eğitimi alabilirsin bu engel değil. Dans eğitimide alabilirsin. Ama bak hukuk çok zor arkadaşım okuyor iyi düşün.
Hangi üniversite var kafanda
Hangi şehirde yaşıyorsun
Hayallerin in pesinden git ailen in dogrultusunda degil
Hukuk mesleğin olur onu yaz mutlaka tepme bu fırsatı. Danscilik oyunculuk da hobi olarak geliştirir ileride o mesleğe kayarsin
Gelecek senin geleceğin tabiki de istediğin mesleği oku eğer ailenin kararlarına göre bir meslek seçersen hayatını zehir edersin kendine
Aklı başında birisi isen ailen yönetemez zaten
Ailemi rencide etmek icin soylemiyorum ama gercelten geri kafalilar
Anlıyorum seni canım. Gittiğin üniversitede dans grubu ve tiyatro gruplarina üye olabilirsin ve oralardan ilerlersin:)
Cok tesekkur ederim :)
Rica ederim canım
bu hayatı siz değil ben yaşayacağım dersin
Sizce hangisi olmaliyim? dansci mi oyuncu mu?
ikisi birlikte bile yapılır ki. ağırlık oyunculukta olur
En Son Babalar Duyardaki defne gibisin
Nasil yani? Bahsettiginiz kisiyi tanimiyorum da biraz betimler misiniz?
Aile baskısıyla Eczacılık okuyan, ama gönlü tiyatroculuktan yana olan delidolu, aykırı, muhalif bir kız idi... Sizin de öyle bir yönünüz var sanırım.
Aha ayyni ben inanir misiniz
Ben de öyleyim 😬
Bu arada bu kadar başarılı, idealist biri olarak bu soruyu gizliden sormasaydiniz, kim olduğunuzu bilme şerefine erişebilirdik. Ben master ogrencisiyim ayrıca, aklınıza takılan her konuda fikirlerimi ve tecrünelerimi sunabilirim
Cok cok tesekkur ederim :) hem iltifatiniz icin hem de desteginiz icin :) eminim ki siz benden cok cok daha iyisinizdir her acidan master yaptiginiza gore
Artık masterın eski kalitesi kalmadı :D Ama ben iyi bir öğrenciyim, senelerdir akademinin içindeyim. Bu nedenle biraz karamsarlık yaşasam da bir yandan da umutluyum. Sizin gibi idealist insanlardan ilham almam lazım. Bana sormak isteediğiniz bir şeyler var mı akademik olarak?
Simdilik yok cok tesekkur ederimm tekrardan :) sizin gibi bizi gelecege dogru yonlendiren insanlar oldukca bu ulke daha cook gelisir
Yok, ne varsa gençlerde :D Aslında ben de gencim ama şu sıralar Z kuşağı çok popüler. Biz bir şeyleri değiştiremedikçe ülkenin yükünü sizlere yüklüyoruz belki de :)
Bu arada ben sizin gibi insanlarla konuşmayı seviyorum, kişisel gelişim oluyor benin için.
O nedenle sizin için de sakıncası yoksa sizinle tanışmak isterim.
Emin ol eğer sevmiyorsan hayatta hukuk okumayazsın, çok baş ağrıtan bir bölüm
Hayallerinin peşinden git ailende seni bir gün anlayacaktır zaten
Hayallerinin peşinden koş, bu hayatı yaşayacak olan sensin
Bende dünyanın en iyi rapçisi olmak isterdim ama hayal işte...
Yoo bu mümkün yeteneğin varsa
Geleceğini düşün bence ama bana kalırsa avukatlık oku
O işler yaş olmak istesen de olamazsın kolay değil
Hangisi kolay degil :(
Okurken bunları da yapabilirsin rahat
Hukuk okuyarak da oyuncu olabilirsin
Hukuğu yazarak tutturamayacağına emin olabilirsin.
Tabiki seni mutlu eden işi yapicaksin
Sevdiğin işi yap ama mantıksız olmasın
Tecrübeli olduğun o kadar belli ki
:))
Takibime geri döner misin 🤗
Bence mutlu olacağın işi yap.
İstediğini yapmalısın
hukuk oku oyunculuga gecersın
Şeytansın sen
İkisini de yapabilirsiniz.
sen ne istiyorsan onu oku
Hukuktada dans ediyoruz merak etme
LSNXKSNXLSNSN
Vay anasını kıza bak çok yönlü 🤔
Dil de ogreniyorum umarim hayallerim gerceklesir :)
Ben de ingilizceyi iyi biliyorum bol okumayı severim
hatta senaryo kursuna gittim orda oyunculuk eğitimi de aldım bende istiyorum oyuncu olmayı ama ne yazık ki olmuyor
Inşallah Allah sana nasip eder.
Insallah once sana nasip eder :) tesekkur ederim guzel dileklerin icin
Rica ederim 😊😊😊😊
Hukuk sevmeden okunacak bir bölüm değil
Zengin koca bul
Ahahah
oyunculukk boşş, hukuk oku
Kafaya bak ya. Dansçi nedir ab? Yani nedir bu meslekmi? Gelecekle olan baglantisi nedir? En son dugunlerde gidip yerlerde surunursun 300 lira icin...
Ne dugunu ya konserlerde gece kluplerinde ve dans egitimi veren yerlerde calisirim sen dansci derken kulturel danslar falan mi sandin
İkisini de yap sonra yat kalk bana dua et
Oyuncu ya da dansçı olmalisin.
Bende Latin dansçıyım
Hukuk okurken yanında oyuncului olur
İkisini bitirmeye yapmaya çalış
Aileni dansçı yap
nE oshdksnjd
Oyuncu ya da dansçı ol
Sonuç ne?
Sonuç senin gibi fikirsiz bir şey yetistirmeyecek kadar kaliteli bir ebeveyen olacak
Senin gibi fikirsizlerle aynı yaşamda bulunmayacak kadar kaliteli bir hayatı olacak.
Nasıl böyle hakaret edebiliyorsunuz ya? Hem ne yazmışki. Ayrıca sizden daha çok fikirli olduğu kesin ne kadar kabasınız!! Kaliteli ebeveyin çocuğunun düşüncesine saygı duyar.!
Hacı ne diyorsun kendinde misin?
bence sevdiğin bölümü oku yoksa hiç çekilmiyor.
İkisini de yap