Ailem hukuk okumamı istiyor ama ben oyuncu ya da dansçı olmak istiyorum. Ne yapmalıyım?

Yks baya iyi geçmişti. Özellikle TYT ama ben dansçı ya da (özellikle) oyuncu olmak istiyorum. Ailem hukuk okumamı istiyor, hukuğu da tutturabilirim. Ne yapmalıyım sizce?
Güncellemeler
+1 yıl
Hepinize goruslerininzden oturu cok cok tesekkur ederim 🙏 sonuc bekledigim gibi yani cok iyi geldi puani az cok tahmin edersiniz zaten, hukuk yazicam aklimda da bir kac yer var fakulte olarak. Ve bir cogunuzun dedigi gibi hukuk okurken ayni zamanda egitim almaya basliyicam zaten 4 yil okuyucam bir 2 yil birini diger 2 yilda digerini okurum. (Oyunculugun cok zor biseyi yok bence benim icin kolay asil calismam gereken dans dersleri olacak okulu bitirince devam eder buyuk ihtimal)
Güncellemeler
+1 yıl
Savcilik dusunuyorum bide avukatlik yerine zaten her yer avukatlik burosu
Ailem hukuk okumamı istiyor ama ben oyuncu ya da dansçı olmak istiyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla