Stajyerlerden çay, kahve istemek ya da başka staj dışı isteklerde bulunmak normal mi?

Arkadaşlar bölümüm gereği üç kere staj yapmam gerekiyor, ilkini okulda yaptım. İkincisi bir atölye ya da fabrikada olacak. Benden çay, kahve hazırlamam istenir mi? Ya da Starbucks'tan şunu al denir mi?
Benden stajla ilgili olarak bir şey getir - götür yapmamı isteseler gocunmadan yaparım ama çay, kahve isteseler ya da başka şahsi işlerini yapmamı isteseler çok zoruma gider.
Sizce staj yapılan yerde stajyerlerden staj dışı şahsi işler istemek normal mi? Buna hakları var mı?
Benden böyle bir şey isteseler eğer kabul etmeme şansım varsa bunu nasıl yapmalıyım?
Staj ile ilgili önerileriniz varsa yazar mısınız?
Stajyerlerden çay, kahve istemek ya da başka staj dışı isteklerde bulunmak normal mi?
Cevapla