Arkadaşlar bölümüm gereği üç kere staj yapmam gerekiyor, ilkini okulda yaptım. İkincisi bir atölye ya da fabrikada olacak. Benden çay, kahve hazırlamam istenir mi? Ya da Starbucks'tan şunu al denir mi?
Benden stajla ilgili olarak bir şey getir - götür yapmamı isteseler gocunmadan yaparım ama çay, kahve isteseler ya da başka şahsi işlerini yapmamı isteseler çok zoruma gider.
Sizce staj yapılan yerde stajyerlerden staj dışı şahsi işler istemek normal mi? Buna hakları var mı?
Benden böyle bir şey isteseler eğer kabul etmeme şansım varsa bunu nasıl yapmalıyım?
Staj ile ilgili önerileriniz varsa yazar mısınız?
Benden stajla ilgili olarak bir şey getir - götür yapmamı isteseler gocunmadan yaparım ama çay, kahve isteseler ya da başka şahsi işlerini yapmamı isteseler çok zoruma gider.
Sizce staj yapılan yerde stajyerlerden staj dışı şahsi işler istemek normal mi? Buna hakları var mı?
Benden böyle bir şey isteseler eğer kabul etmeme şansım varsa bunu nasıl yapmalıyım?
Staj ile ilgili önerileriniz varsa yazar mısınız?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer