Sevgili ablalarııım ve abileriiim sizce bir tm ci ygs fen çalışmalı mı?

Sizce ygs fen e çalışmak için zaman ayırmalı mıyım? Çoğu matematik çalış diyor onun yerine. Siz neler yaptınız? Çünkü biliyorum zamanım artar ve çalışmamış olursam kendi kendimi yerim sınav sonrası. Ama sizden de bilgi almak istiyorum. Hedefim Hukuk. Sözelden de girmek istiyorum bu arada. Hukuk kazanamazsam diye. Anlayacağınız plan yoğun. Fene çalışmalı mı? BU ARADA TM Cİ OLARAK FENİ DE AZ ÇOK ANLAYAN BİRİ OLARAK NE KADAR SORU YAPABİLİRİM ÇÜNKÜ BEN SADECE 9 DA FEN GÖRDÜM.
Sevgili ablalarııım ve abileriiim sizce bir tm ci ygs fen çalışmalı mı?
Cevapla