• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (34) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • Kadın EmeğiKadın Emeği
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • YKS2026YKS2026
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(34)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • Kadın Emeği Kadın Emeği
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • YKS2026 YKS2026
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +28
Eğitim & Kariyer

Bir erkek için 6.000 TL maaş nasıl sizce? (Sayfa 2)

Gizli Üye
Gizli Üye
(25-29)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
96
Yapay Zekaya Sor
Bir erkek için 6.000 TL maaş nasıl sizce?
Cevapla
Maaş Soruları İlişki Soruları Erkek Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
15 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

119

Cevap

168

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • nenasıl
    nenasıl Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 84%
    +1 yıl

    Caydan baska bisi istemiyor ne ya?
    Markaya para verecek kadar da mal degil.
    Ama maasi az bence en az 10.000 almali bence birak sen onu.

    1
    6 Yorumla
    • greylust
      greylust
      +1 yıl

      10.000 maaşı neresi veriyor? merak ettim. ki bu bahsettiği kişi büyük ihtimalle yaş olarak 25-30 arasında. Bu yaşta bir erkeğin 10.000 tl maaş kazanması imkansıza yakın birşey. Kendi şirketini kurmadığı ki kursa bile ancak uzun vadede o geliri hatta üzerini kazanabilir.

      Pilotluk mesleği dışında 10.000 tl maaş veren bir yer yok türkiyede

      Yorumla
    • nenasıl
      nenasıl
      +1 yıl

      Soruya odaklanip oraya dair bisiler soyle bence :)

      Yorumla
    • greylust
      greylust
      +1 yıl

      Soruya odaklanıp söyledim. Bahsettiği kişi belliki kurumsal bir şirket veya bir işletmede görevli olarak çalışıyor. Orta düzey yönetici olabilir.

      10.000 tl'yi kendi işini kurarsın hatta başka yollarıda var biliyorum mevcut.

      Benim bahsettiğim kurumsal bir şirket veya holding olup orta düzey yöneticisine 10.000 tl maaş bağlayan bir yer görmedim henüz.

      Yorumla
    • nenasıl
      nenasıl
      +1 yıl

      6.000 alani mi gordun?

      Yorumla
    • greylust
      greylust
      +1 yıl

      6.000-8000 civarı orta düzey yönetici pozisyonu olarak kazananlar çoğunlukta. Hiç yönetici olmadan normal çalışan olarak o sayılara ulaşanlarda var ama primlerle beraber toplamda. Sadece merak ettiğim için sordum.

      Yorumla
    • nenasıl
      nenasıl
      +1 yıl

      Var.

      Yorumla
  • Turgayzz007
    Turgayzz007 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 56%
    +1 yıl

    Bu devirde az ama yoksulluk sınırı 6500 tl olmuş açlık sınırı 3000 tl olmuş, sende çalışırsan rahat geçinirsiniz

    1
    0 Yorumla
  • cleanman
    cleanman Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 35%
    +1 yıl

    Hemen ayrıl. Çok tutucu parayı savurmayan bir tip. Erkek dediğin parasını hunharca harcar ertesi gün aç gezer

    1
    0 Yorumla
  • azbuka
    azbuka Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 55%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 442 cevap paylaştı.

    böyle insanlar ömür törpüsüdür
    ruhunu sömürür
    uzak dur
    fakir ama paylaşımcı birisi senin için daha hayırlıdır

    1
    0 Yorumla
  • tekbaşınakovboy
    tekbaşınakovboy Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 93%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 302 cevap paylaştı.

    yatırım yapacaktır da cafeye gittiğinizde ne içersin diye sormuyor mu?

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hayır

      Yorumla
    • tekbaşınakovboy
      tekbaşınakovboy
      +1 yıl

      O zaman cimrilik var

      Yorumla
  • philosophus
    philosophus Takip Et
    Xper 6 Yaş: 43 , eic 99%
    +1 yıl

    Günümüz koşullarında, akıllıca değerlendirilirse oldukça iyi para, Ama birikim ve yatırım yapmak zor.

    1
    1 Yorumla
    • philosophus
      philosophus
      +1 yıl

      Cimrilik nasıl bişey ya, kazandığın parayı yiyemiyorsa, hele ki flört ettiği kişi, sevgili ile paylaşamıyorsa o gibi adam evlenince de para yerine insanın ömrünü harcar.

      Yorumla
  • karisikkafa20
    karisikkafa20 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26
    +1 yıl

    Onun parası seni neden ilgilendiriyor afedersin :)
    Sana mı kazanıyor adam o parayı?
    Nasıl isterse öyle harcar.

    1
    1 Yorumla
    • pink339
      pink339
      +1 yıl

      Sorun şu ki, kızla çıktığında da harcamıyor

      Yorumla
  • Ardakaradeniz
    Ardakaradeniz Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35 , eic 71%
    +1 yıl

    Tam ciddi düşünülecek kişi öyle yapmazsa para birikmez. Ev kirası olmuş 2 bin lira napsın adam.

    2
    0 Yorumla
  • Machine_X
    Machine_X Takip Et
    Xper 3 Yaş: 24 , eic 50%
    +1 yıl

    Kafeler gereksiz pahalı evlenmek için biriktiriyordur belkide

    2
    0 Yorumla
  • charisma58
    charisma58 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 41 , eic 85%
    +1 yıl

    Bence kafede çay içmek yerine termus götürsün yanında çayı evde demlesin gittiği yerde içer.

    2
    0 Yorumla
  • drifter00
    drifter00 Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 85%
    +1 yıl

    Belki para biriktiriyordur hayali vardır ne bileyim araba falan alacaktır? 🤔

    2
    0 Yorumla
  • ʙᴇʀʀʏ
    ʙᴇʀʀʏ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Zenginler fakirlerden daha cimri derlerdi de inanmazdım.

    2
    0 Yorumla
  • teomanturk34
    teomanturk34 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 47 , eic 57%
    +1 yıl

    Adamın kendine göre sorunları vardır sıkıntıları vardır. Borcu vardır adam kalkıp sana harcayacak degil ya.

    0
    0 Yorumla
  • CptSLap
    CptSLap Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl

    Ne kadar aldığın değil nereye harcadığın önemli. Ben maaşımın yarısıyla 3 üniversite öğrencisine destek oluyorum. Bu beni daha çok mutlu ediyor

    0
    2 Yorumla
    • teomanturk34
      teomanturk34
      +1 yıl

      Adamsın.

      Yorumla
    • CptSLap
      CptSLap
      +1 yıl

      Teşekkür ederim kardeşim.

      Yorumla
  • Çaylakamiral
    Çaylakamiral Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 35%
    +1 yıl

    Belki de birikim yapıyordur bir hayali vardır bir hedefi vardır. Hiçbir şey yoksa borcu vardır oda yoksa ayrıl.

    0
    0 Yorumla
  • pink339
    pink339 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 56%
    +1 yıl

    Cimriliği değişmez nasıl geldiyse öyle gider
    Maaşı 10.000 olunca daha da cimrileşir
    Eli açık olmayan adamdan hayır gelmez

    0
    0 Yorumla
  • naperva027
    naperva027 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 85%
    +1 yıl

    Her insan cimri pinti olabilir önemli olan kişiligi

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Cimrilik pintilikte kişiliği yansitiyor

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    Onun düsünmesinden ziyade sizin onunla bir iliski düsünüp düsünmediginize karar vermeniz gerekir gibi bir hisse kapildim. Bence evlenmemis biri icin iyi bir maas. Asiri pinti ve hayatini yasamayi bilmeyecwk biri olarak ölebilir.

    0
    0 Yorumla
  • BiaMitat
    BiaMitat Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 36%
    +1 yıl

    6000 %70 için güzel bir maaş, yaşam tarzı vs falanda var bunun yanında evli veye bekar olsun 6bin TL gayet iyi bir maaş.

    0
    0 Yorumla
  • BukalemunDobra
    BukalemunDobra Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 33%
    +1 yıl

    Tanımadıgım için yargılayamam, bende 4 bin türk lirası maaş alıyorum ve eşimde ev hanımı çok rahatız evde 2 çocuk var. Ev kira bu arada zengin degiliz

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    iyi bence benim babam yarısını kazanıyo 3 kardeşiz gayette yetiyo marka giyindiğimiz halde... ama enişte birax cimri galiba değişmez ilerdede büyük ihtimalle ya böyle kabul et ya da söyle ona düzgün bir şekilde.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Peki sen ne istiyorsun? Beklentin nedir? Prenses muammelesi mi görmek istiyorsun? Eğer prenses olduğunu hissetmek istiyorsan, karşındaki erkeği Kral gibi hissettirmek zorundasın ;) Bunu unutma.

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Nasıl kral gibi hissettirebilirim?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      İşte bunu da senin düşünmen lazım. O sana bir şey alıyorsa sen de ona alacaksın her şey karşılıklı olacak. tek taraflı olmayacak. Sen hiç düşündün mü o adamın 6 bin tl maaşı nasıl zorluklarla kazandığını? Para kazanmak kolay mı sanıyorsun? günün 3 de 2 si işte geçiyor 0,5 i yollarda geçiyor o adam 0,5 ini yaşayabiliyor sadece. hiç bişey göründüğün kadar kolay değil.

      Yorumla
  • Bysgrt
    Bysgrt Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 58%
    +1 yıl

    İyi bir maaş ama sevgilin çalışkansa çabalıyosa bir şeyler için ve sana önem veriyorsa maaşının miktarının bir önemi yok

    0
    0 Yorumla
  • GeriDöndümBebek
    GeriDöndümBebek Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 32%
    +1 yıl

    Gayet iyi para. İnsan gibi yaşamaya yeter. Görünüşe göre parasının da kıymetini biliyor, çakma iyidir orjinalini giyip napıcak

    0
    0 Yorumla
  • armstor
    armstor Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 98%
    +1 yıl

    Kanka bak sana şöyle diyeyim evet onu seviyorsun çok güzel oda seni seviyor. Ama arada alması lazım Bee yinede bence almalı ben olsam alırdım illaki😊

    0
    0 Yorumla
  • obiwankinoya
    obiwankinoya Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 65%
    +1 yıl

    eğer geleceği için para biriktiriyorsa normal karşılanır ama insanın doğası olarak da kaliteli şeylere para harcaması lazım

    0
    0 Yorumla
  • Roororro
    Roororro Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl

    Sen ne işe yarıyosun peki. Çatdan başka şeyler bekliyosan bide sen bile ısmarla bakalım

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ismarlıyorum bende asla böyle düşünmem
      Ama karşımdaki insanin yemek yerken bana fikrimi sormaması bişey iç ye gibi şeyler dememesi canimi sıkıyor böyle küçük hesaplar yapiyo olması

      Yorumla
  • SinirliBiber
    SinirliBiber Takip Et
    Master Yaş: 45
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 834 cevap paylaştı.

    Ülke şartlarında 6.000 TL maaş iyi gibi gözükse de inan evlendiğinde yetmiyor.

    2
    2 Yorumla
    • Matij
      Matij
      +1 yıl

      Kardeşim para pul olmuş, 6000 dediğin gibi büyük para değil ama olmayana büyük gözüküyor. Ben de 6500/7000 civarı kazanıyorum ama ev hanımı bir kızla evlenmek istemiyorum, çünkü 2 de çocuğun oldumu bittin.

      Yorumla
    • SinirliBiber
      SinirliBiber
      +1 yıl

      @Matij ben de bunu demek istedim. :):

      Yorumla
  • XMANNXXL
    XMANNXXL Takip Et
    Xper 6 Yaş: 40
    +1 yıl

    Bana 8bin az geliyor bazen ne kadar kazanırsan o kadar harcamalar artiyor

    3
    2 Yorumla
    • pink339
      pink339
      +1 yıl

      Harcamayı insan kendi artırıyor inanki
      Önceden 100 liraya ayakkabi alip giyerken daha sonra 700 liraya ayakkabı alip giyiyor

      Yorumla
    • XMANNXXL
      XMANNXXL
      +1 yıl

      @pink339 cok dogru

      Yorumla
  • ByToRo
    ByToRo Takip Et
    Master Yaş: 34
    +1 yıl

    Ben 6.000 üzeri kazanç sağlayıp çay içmeyip daha fazla paramı saçma ahmaklığına düşerek kafelerde birkaç kafe parası yedim.
    Zaten içilecek şey zevk alındığından değil, içmiş olmak için içiliyor kafelerde bari çay içsin.

    1
    0 Yorumla
  • Kimkiyimki90
    Kimkiyimki90 Takip Et
    Yoda Yaş: 36
    +1 yıl

    Eskiden 6000 bin maas zenginlikti. Simdi aclik siniri

    3
    0 Yorumla
  • Garlesh
    Garlesh Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 97%
    +1 yıl

    Cimri diyorsun orjinal ayakkabıya neden 800 tl versin?

    1
    1 Yorumla
    • Garlesh
      Garlesh
      +1 yıl

      Ki şu an Türkiye şartlarında da vermemesi en iyisi...

      Yorumla
  • Yarenken
    Yarenken Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 80%
    +1 yıl

    O simdiden boyle yapiyorsa vay haline bence sen yavaştan tüyy

    1
    0 Yorumla
  • mehmet19981
    mehmet19981 Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 51%
    +1 yıl

    kizlar icinde pinti aldatan seviyom us gibi yapıp sevmeyenler daha kiymetli nedense

    1
    0 Yorumla
  • uomoitaliano
    uomoitaliano Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 61%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 550 cevap paylaştı.

    Ulan ben asgari ücret alıyom türk kahvesi içiyom marka giymeye çalışıyom ben. Ml mıyım şimdi

    1
    0 Yorumla
  • _Cambaz_
    _Cambaz_ Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 42%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 378 cevap paylaştı.

    sjfhj
    paranın gittiği başka yerler vardır demek ki

    1
    0 Yorumla
  • DtAdayı98
    DtAdayı98 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 85%
    +1 yıl

    Sevgilin ilerdeki ben. İnsallah senin gibi bir kızı sevmem

    1
    0 Yorumla
  • Be_smart
    Be_smart Takip Et
    Guru Yaş: 46
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 600 cevap paylaştı.

    az değil, fazla da değil.. sadece çay içmelik değil.. yani tutumlu olabilir tanımıyorum, ama farklı şeyler yeme içmeye yeterli

    2
    0 Yorumla
  • sandır
    sandır Takip Et
    Guru Yaş: 36
    +1 yıl

    bu devirde 6bin tl çok bir para sayılmaz. ayrıca çay içmekle cimrilik ne alaka? para kazanıyor diye hovardalık mı yapsın her yerde.

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Benim babamda öyle çok kazaniyor ama biz çocuklarına hiç vermez herşeyden mahrum bırakır bizi, bankaya yatırır allahın cimrisi uzak dur böyle insanlardan

    1
    2 Yorumla
    • BilirkişiKonuşuyor
      BilirkişiKonuşuyor
      +1 yıl

      Baba adamın dibi 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @BilirkişiKonuşuyor doğrudur ama bu huyu çok kötü

      Yorumla
  • nedesembilemedim40
    nedesembilemedim40 Takip Et
    Master Yaş: 110 , eic 62%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 579 cevap paylaştı.

    asalak bir kadına yedirecek bir kuruş param bile yok, sevişeceksem ancak. onun da bir sınırı var.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Var olup yemeyen var yemezlerle hayat çekilmez, hiç bir sey yapılmaz

    1
    0 Yorumla
  • Tözel-Harekatçı
    Tözel-Harekatçı Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl

    Kusura bakma da bu durumda fahişe olmuyor musun sen?

    1
    0 Yorumla
  • Vindicta
    Vindicta Takip Et
    Master Yaş: 36
    +1 yıl

    Türkiye şartlarında az ama halk çok yoksul olduğu için iyi para.

    1
    2 Yorumla
    • Matij
      Matij
      +1 yıl

      Aynen öyle, hiçte çok para değil, şükür etmek ayrı ama büyük para? değil yani. Ancak hanımı da 5/6000 kazanırsa rahat bir yaşam sürerler.

      Yorumla
    • Vindicta
      Vindicta
      +1 yıl

      @Matij Evet. Halk fakir diye büyük gözüküyor.

      Yorumla
  • Bokvarkardeşim
    Bokvarkardeşim Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 91%
    +1 yıl

    Belki de evliliğiniz için para biriktiriyor ya da borcu var. Tutumlu olmaya çalışıyor olabilir.

    0
    0 Yorumla
  • Mavinin_tanrıçası
    Mavinin_tanrıçası Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 41%
    +1 yıl

    Hiç hoş bir şey değil. Senden sakınıyor bir şeyleri resmen. Ben olsam yapamam

    0
    0 Yorumla
  • Emre-_-
    Emre-_- Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 70%
    +1 yıl

    Çokta değil, ev kira olsa, araba taksidi, vergisi, benzini falan derken biter

    0
    0 Yorumla
  • BuseDesuu
    BuseDesuu Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 38%
    +1 yıl

    Tutumlu olmalı ama cimrilik katlanılacak birşey değil

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Seni istemez zaten o bu sitedeki gördüğüm kadarıyla kimse parasını idare etmeyi bilmiypr önüne geleni al mutlu ol oh ne güzel dünya parayla aramayın bazı şeyleri yok cimrilik kötü şeymiş çakma giyiyormuş e giysin ne olacak sanki canınız çıkıyor of neyse uzatmayacağım evleniyim tatile gidiyim luiviton şanel çanta alıyım oh oh ne güzel dünya 2000li yıllarda millet ne haldeydi şimdi bunlar elin ingilizi gibi harcamaya çalışıyor

    0
    0 Yorumla
  • Kızlardasormasınm
    Kızlardasormasınm Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 79%
    +1 yıl

    Düşünülebilir millet böyle zengin oluyo yatırım yaparsınız zamanla da herşey yerine oturur

    0
    0 Yorumla
  • soylemiyimcnmtşk
    soylemiyimcnmtşk Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 80%
    +1 yıl

    Cimri insanlarla asla yapamam ömür geçmez onunla ya

    0
    0 Yorumla
  • Blue1905
    Blue1905 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 57%
    +1 yıl

    3 bin bile iyi bence 6 bin daha da iyi daha ne olsun yeter

    0
    0 Yorumla
  • Necmi58
    Necmi58 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 47 , eic 100%
    +1 yıl

    Kazandığın parayı yiyemedikten sonra kazanmam daha iyi zaten yemiyorum

    0
    0 Yorumla
  • cicimod
    cicimod Takip Et
    Guru Yaş: 46 , eic 85%
    +1 yıl

    Belki maaşını yalan söylemiştir ya da borçlar filan var aylık ödemelerini öyle karşılıyor olabilir.

    0
    0 Yorumla
  • Sandman20
    Sandman20 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 99%
    +1 yıl

    Ben 6 bin tl kazanıcam çay içicem peh :) tamam bizde cimriyiz ama o kadar değil :)

    0
    0 Yorumla
  • EvcilLimon
    EvcilLimon Takip Et
    Yoda Yaş: 39 , eic 97%
    +1 yıl

    Cimri insan çekilir şey değil İnsan vermesini bilmeli

    0
    0 Yorumla
  • merakettimmişte
    merakettimmişte Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl

    yani gördüğün gibi cimri olduktan sonra neye yarar ki

    0
    0 Yorumla
  • orhnymk
    orhnymk Takip Et
    Xper 7 Yaş: 38
    +1 yıl

    6000 tl ist sartlarina gore buyuk bir rakam degik

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Maaşı çok iyi ama cimri biri ile hayat geçmez yalancıdan, cimriden, aşırı kıskanç insandan uzak durmak gerek yoksa baş ağrıtıyorlar

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Çok istiyorsan farklı bir şeyler içmeyi sen ısmarla o zaman sevgiline de , nefret ederim senin gibi yıkıntı ve omurgası olmayan kadınlardan

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (167)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Eğitim & Kariyer > Sorular > Bir erkek için 6.000 TL maaş nasıl sizce?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Bir erkek için 6500 TL maaş iyimi sizce? 11 cevap verildi
Bir erkeğin maaşı sizce ne kadar olmalı? 20 cevap verildi
Erkeğin maaşı kaç olmalı sizce? 9 cevap verildi
Sizce bir erkeğin maaşı ne kadar olmalı? 11 cevap verildi
6.000 TL maaş size yeter mi? 20 cevap verildi
15.000 TL maaş bir erkek için nasıl? 10 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Özeleştiri yapmayı gerçekten biliyor musunuz?
  • Pideler nasıl olmuş sizce?
  • Kedilerden hangisi şimdi modunu yansıtıyor?
  • Size karşı umarsız ve fütursuzca yargılama yapıldığı anlarda nasıl hissettiniz?
  • Birinin yokluğu mu daha çok acıtır, değişmiş hâli mi?
  • Kokusu yeter dediğin yemek ne?
  • Küfür eden biriyle sevgili olur musun?
  • Siyah giyinmekten vazgeçebildin mi?
  • Köprücük kemikleri size çekici geliyor mu?
  • Hayatınızda gerçekten gökyüzündeki en parlak yıldızım dediğiniz biri var mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨