AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
168Cevap
Caydan baska bisi istemiyor ne ya?
Markaya para verecek kadar da mal degil.
Ama maasi az bence en az 10.000 almali bence birak sen onu.
10.000 maaşı neresi veriyor? merak ettim. ki bu bahsettiği kişi büyük ihtimalle yaş olarak 25-30 arasında. Bu yaşta bir erkeğin 10.000 tl maaş kazanması imkansıza yakın birşey. Kendi şirketini kurmadığı ki kursa bile ancak uzun vadede o geliri hatta üzerini kazanabilir.
Pilotluk mesleği dışında 10.000 tl maaş veren bir yer yok türkiyede
Soruya odaklanip oraya dair bisiler soyle bence :)
Soruya odaklanıp söyledim. Bahsettiği kişi belliki kurumsal bir şirket veya bir işletmede görevli olarak çalışıyor. Orta düzey yönetici olabilir.
10.000 tl'yi kendi işini kurarsın hatta başka yollarıda var biliyorum mevcut.
Benim bahsettiğim kurumsal bir şirket veya holding olup orta düzey yöneticisine 10.000 tl maaş bağlayan bir yer görmedim henüz.
6.000 alani mi gordun?
6.000-8000 civarı orta düzey yönetici pozisyonu olarak kazananlar çoğunlukta. Hiç yönetici olmadan normal çalışan olarak o sayılara ulaşanlarda var ama primlerle beraber toplamda. Sadece merak ettiğim için sordum.
Var.
Bu devirde az ama yoksulluk sınırı 6500 tl olmuş açlık sınırı 3000 tl olmuş, sende çalışırsan rahat geçinirsiniz
Hemen ayrıl. Çok tutucu parayı savurmayan bir tip. Erkek dediğin parasını hunharca harcar ertesi gün aç gezer
böyle insanlar ömür törpüsüdür
ruhunu sömürür
uzak dur
fakir ama paylaşımcı birisi senin için daha hayırlıdır
yatırım yapacaktır da cafeye gittiğinizde ne içersin diye sormuyor mu?
Hayır
O zaman cimrilik var
Günümüz koşullarında, akıllıca değerlendirilirse oldukça iyi para, Ama birikim ve yatırım yapmak zor.
Cimrilik nasıl bişey ya, kazandığın parayı yiyemiyorsa, hele ki flört ettiği kişi, sevgili ile paylaşamıyorsa o gibi adam evlenince de para yerine insanın ömrünü harcar.
Onun parası seni neden ilgilendiriyor afedersin :)
Sana mı kazanıyor adam o parayı?
Nasıl isterse öyle harcar.
Sorun şu ki, kızla çıktığında da harcamıyor
Tam ciddi düşünülecek kişi öyle yapmazsa para birikmez. Ev kirası olmuş 2 bin lira napsın adam.
Kafeler gereksiz pahalı evlenmek için biriktiriyordur belkide
Bence kafede çay içmek yerine termus götürsün yanında çayı evde demlesin gittiği yerde içer.
Belki para biriktiriyordur hayali vardır ne bileyim araba falan alacaktır? 🤔
Zenginler fakirlerden daha cimri derlerdi de inanmazdım.
Adamın kendine göre sorunları vardır sıkıntıları vardır. Borcu vardır adam kalkıp sana harcayacak degil ya.
Ne kadar aldığın değil nereye harcadığın önemli. Ben maaşımın yarısıyla 3 üniversite öğrencisine destek oluyorum. Bu beni daha çok mutlu ediyor
Adamsın.
Teşekkür ederim kardeşim.
Belki de birikim yapıyordur bir hayali vardır bir hedefi vardır. Hiçbir şey yoksa borcu vardır oda yoksa ayrıl.
Cimriliği değişmez nasıl geldiyse öyle gider
Maaşı 10.000 olunca daha da cimrileşir
Eli açık olmayan adamdan hayır gelmez
Her insan cimri pinti olabilir önemli olan kişiligi
Cimrilik pintilikte kişiliği yansitiyor
Onun düsünmesinden ziyade sizin onunla bir iliski düsünüp düsünmediginize karar vermeniz gerekir gibi bir hisse kapildim. Bence evlenmemis biri icin iyi bir maas. Asiri pinti ve hayatini yasamayi bilmeyecwk biri olarak ölebilir.
6000 %70 için güzel bir maaş, yaşam tarzı vs falanda var bunun yanında evli veye bekar olsun 6bin TL gayet iyi bir maaş.
Tanımadıgım için yargılayamam, bende 4 bin türk lirası maaş alıyorum ve eşimde ev hanımı çok rahatız evde 2 çocuk var. Ev kira bu arada zengin degiliz
iyi bence benim babam yarısını kazanıyo 3 kardeşiz gayette yetiyo marka giyindiğimiz halde... ama enişte birax cimri galiba değişmez ilerdede büyük ihtimalle ya böyle kabul et ya da söyle ona düzgün bir şekilde.
Peki sen ne istiyorsun? Beklentin nedir? Prenses muammelesi mi görmek istiyorsun? Eğer prenses olduğunu hissetmek istiyorsan, karşındaki erkeği Kral gibi hissettirmek zorundasın ;) Bunu unutma.
Nasıl kral gibi hissettirebilirim?
İşte bunu da senin düşünmen lazım. O sana bir şey alıyorsa sen de ona alacaksın her şey karşılıklı olacak. tek taraflı olmayacak. Sen hiç düşündün mü o adamın 6 bin tl maaşı nasıl zorluklarla kazandığını? Para kazanmak kolay mı sanıyorsun? günün 3 de 2 si işte geçiyor 0,5 i yollarda geçiyor o adam 0,5 ini yaşayabiliyor sadece. hiç bişey göründüğün kadar kolay değil.
İyi bir maaş ama sevgilin çalışkansa çabalıyosa bir şeyler için ve sana önem veriyorsa maaşının miktarının bir önemi yok
Gayet iyi para. İnsan gibi yaşamaya yeter. Görünüşe göre parasının da kıymetini biliyor, çakma iyidir orjinalini giyip napıcak
Kanka bak sana şöyle diyeyim evet onu seviyorsun çok güzel oda seni seviyor. Ama arada alması lazım Bee yinede bence almalı ben olsam alırdım illaki😊
eğer geleceği için para biriktiriyorsa normal karşılanır ama insanın doğası olarak da kaliteli şeylere para harcaması lazım
Sen ne işe yarıyosun peki. Çatdan başka şeyler bekliyosan bide sen bile ısmarla bakalım
Ismarlıyorum bende asla böyle düşünmem
Ama karşımdaki insanin yemek yerken bana fikrimi sormaması bişey iç ye gibi şeyler dememesi canimi sıkıyor böyle küçük hesaplar yapiyo olması
Ülke şartlarında 6.000 TL maaş iyi gibi gözükse de inan evlendiğinde yetmiyor.
Kardeşim para pul olmuş, 6000 dediğin gibi büyük para değil ama olmayana büyük gözüküyor. Ben de 6500/7000 civarı kazanıyorum ama ev hanımı bir kızla evlenmek istemiyorum, çünkü 2 de çocuğun oldumu bittin.
@Matij ben de bunu demek istedim. :):
Bana 8bin az geliyor bazen ne kadar kazanırsan o kadar harcamalar artiyor
Harcamayı insan kendi artırıyor inanki
Önceden 100 liraya ayakkabi alip giyerken daha sonra 700 liraya ayakkabı alip giyiyor
@pink339 cok dogru
Ben 6.000 üzeri kazanç sağlayıp çay içmeyip daha fazla paramı saçma ahmaklığına düşerek kafelerde birkaç kafe parası yedim.
Zaten içilecek şey zevk alındığından değil, içmiş olmak için içiliyor kafelerde bari çay içsin.
Eskiden 6000 bin maas zenginlikti. Simdi aclik siniri
Cimri diyorsun orjinal ayakkabıya neden 800 tl versin?
Ki şu an Türkiye şartlarında da vermemesi en iyisi...
O simdiden boyle yapiyorsa vay haline bence sen yavaştan tüyy
kizlar icinde pinti aldatan seviyom us gibi yapıp sevmeyenler daha kiymetli nedense
Ulan ben asgari ücret alıyom türk kahvesi içiyom marka giymeye çalışıyom ben. Ml mıyım şimdi
sjfhj
paranın gittiği başka yerler vardır demek ki
Sevgilin ilerdeki ben. İnsallah senin gibi bir kızı sevmem
az değil, fazla da değil.. sadece çay içmelik değil.. yani tutumlu olabilir tanımıyorum, ama farklı şeyler yeme içmeye yeterli
bu devirde 6bin tl çok bir para sayılmaz. ayrıca çay içmekle cimrilik ne alaka? para kazanıyor diye hovardalık mı yapsın her yerde.
Benim babamda öyle çok kazaniyor ama biz çocuklarına hiç vermez herşeyden mahrum bırakır bizi, bankaya yatırır allahın cimrisi uzak dur böyle insanlardan
Baba adamın dibi 😂
@BilirkişiKonuşuyor doğrudur ama bu huyu çok kötü
asalak bir kadına yedirecek bir kuruş param bile yok, sevişeceksem ancak. onun da bir sınırı var.
Var olup yemeyen var yemezlerle hayat çekilmez, hiç bir sey yapılmaz
Kusura bakma da bu durumda fahişe olmuyor musun sen?
Türkiye şartlarında az ama halk çok yoksul olduğu için iyi para.
Aynen öyle, hiçte çok para değil, şükür etmek ayrı ama büyük para? değil yani. Ancak hanımı da 5/6000 kazanırsa rahat bir yaşam sürerler.
@Matij Evet. Halk fakir diye büyük gözüküyor.
Belki de evliliğiniz için para biriktiriyor ya da borcu var. Tutumlu olmaya çalışıyor olabilir.
Hiç hoş bir şey değil. Senden sakınıyor bir şeyleri resmen. Ben olsam yapamam
Çokta değil, ev kira olsa, araba taksidi, vergisi, benzini falan derken biter
Tutumlu olmalı ama cimrilik katlanılacak birşey değil
Seni istemez zaten o bu sitedeki gördüğüm kadarıyla kimse parasını idare etmeyi bilmiypr önüne geleni al mutlu ol oh ne güzel dünya parayla aramayın bazı şeyleri yok cimrilik kötü şeymiş çakma giyiyormuş e giysin ne olacak sanki canınız çıkıyor of neyse uzatmayacağım evleniyim tatile gidiyim luiviton şanel çanta alıyım oh oh ne güzel dünya 2000li yıllarda millet ne haldeydi şimdi bunlar elin ingilizi gibi harcamaya çalışıyor
Düşünülebilir millet böyle zengin oluyo yatırım yaparsınız zamanla da herşey yerine oturur
Cimri insanlarla asla yapamam ömür geçmez onunla ya
3 bin bile iyi bence 6 bin daha da iyi daha ne olsun yeter
Kazandığın parayı yiyemedikten sonra kazanmam daha iyi zaten yemiyorum
Belki maaşını yalan söylemiştir ya da borçlar filan var aylık ödemelerini öyle karşılıyor olabilir.
Ben 6 bin tl kazanıcam çay içicem peh :) tamam bizde cimriyiz ama o kadar değil :)
Cimri insan çekilir şey değil İnsan vermesini bilmeli
yani gördüğün gibi cimri olduktan sonra neye yarar ki
6000 tl ist sartlarina gore buyuk bir rakam degik
Maaşı çok iyi ama cimri biri ile hayat geçmez yalancıdan, cimriden, aşırı kıskanç insandan uzak durmak gerek yoksa baş ağrıtıyorlar
Çok istiyorsan farklı bir şeyler içmeyi sen ısmarla o zaman sevgiline de , nefret ederim senin gibi yıkıntı ve omurgası olmayan kadınlardan