AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
168Cevap
Harcamayi bilene 3bin bile iyi ben 7 aliyorum yiyorum, anca bir araba alabildik 125e okadar
İyi para diyenleri anlamıyorum bana tek kadın halimle 8 bin yetmiyor
6 binle sadece ihtiyaçlarını giderirsin o kadar
Benimle evlenirmisin 😂😂
@KEMALXNX parami mi yiyeceksin
Tabiki hayir bn senin parana vurulmadim ki dusunce tarzini sevdim parana ihtiyacim yok zaten benimki fazlasiyla yetiyo
6986 liranin altindaysa fakir demek yoksulluk sınırı bu. 👍
Ben öleyim o zaman
İnsanların yuzde 77 asgari ucrete çalışıyor merak etme 3 kişiden biri aç bizim ülkemizde 👍 avrupadan feyz al. 👍
Bak cimriyse bırak.. hele sen cimri değilsen tespit net!
Belki borcu vardir onu ödüyordur veya ailesine o bakiyordur, bilemeyiz. Öyle bir durum yoksa adam sadece gereksiz cimriyse bir süre sonra sıkılabilirsin. Tutumlu olmak tabiki iyidir ama asiriya kacarsa karsi tarafada huzursuzluk verir.
6bin iyi ülke şartlarına göre ama cimri ise 600bin olsa da önemli değil
çaydan başka ni şey söylemeyecek ladar cimri llması çok kötü. savurgan olmasın ama o kadr cimri insan sevmem
İster ciddi düşün, ister trilyonlar alsın ama yinede o cafede çay içersiniz. Can çıkar huy çıkmaz.
İşte bunu demek istiyorum ya kimsenin parasinda gözüm yok
İyi para tabi ki hem her şeyin çakmasını gidiyorsa ne olmuş bir tişörte 100-150 TLvermek ne kadar mantıklı
Düşünülemez bence fakir olsa anlarım da bu maaşa kuru bir çay ısmarlaması hoş değil ne kadar süredir Çıkıyorsunuz?
komik 😅 tabiki 100Tl filan büyük para değil çünkü herşey zamlandı, ben yatırımlar yaptım mesela hayallerimi gerçekleştirdim
Cimri olmakla tutumlu olmak farklı şeyler. Önce karşındaki insanın tam olarak hangi sınıfa girdiğini anlaman gerek
Cimri olduğunu düşünüyorum
Bunu onunla ciddi ciddi konuşman gerek o zaman. Çeşme her zaman bol akıtmaz. Akarken kovayı doldurmak, tutumlu olmak iyidir. Ama lokma sayarak da ömür geçmez. Yemeyenin malını yerler neticede
Parasını yiyemeyen insanlardan nefret ederim🤣
O onun bileceği iş Illa marka giymek zorunda değil kimse
benimde maaş böyle , ev araba aldık tabi. gözüm tok, 100 TL önemsizleşiyor :D ama cimri olmak lagzım tabi dozunda
Bence acil bir dil kursuna yazılman gerekiyor.
@nuttin_but_human Ne yapalım, işimiz uluslararası bir düzeyde, canada üzerine devamlı ingilizce ile yüzgöz oluyorum.
O zaman sana lagzımı öğretenin ben... Lazımdır
Migde degil midedir o lutfen unutma
@nuttin_but_human Türk edebiyatı okuyan öğrencilerden birisisn galiba hiç uğraşamam. Bana karmaşık analitik problem çözme, ingilizce ile ilgili bilmedigim şeyler, fransızca da olabilir. Stres ile nasıl başa çıkılmalı, Agile çevik yazılım nedir. bunlarla gel. bunlara ihtiyacım var.
tazminatlar, harcirahlar haric yaklasik maasi aliyorum evimide aldim arabamida borcumda yok bu devirde iyi para ama cimri olursa bereketi olmaz kimse tarafindan da sevilmez
6 bin lira, ortalamanın üstünde gayet iyi bence eğer eminsen maaşından. Biraz fazla tutumluysa çok da kötü değil bence. Cimriliğini senin üstüne yansıtıyorsa onu bilemem.
be hesap olaylarını o kadar da dert etmeyin ya siz birlikte olduktan sonra. ayrıca afedersiniz acaba varoş musunuz sevgilinizin aldığı maaşı yazıp nasıl sizcee diye soruyorsunuz?:Düzücü.
6 bin TL benim arabamın mazotuna yetmez
@sadecekimmm
Sskskdklsdkdkdcjcsjcjksjxkdjcjlsjxddj
parayı kimse kolay kazanmıyor kolay kazananlar takmıyor para nereye gitmiş diye ama ter dökenler paranın kıymetini bilmeli (sözüm sadece meclise )
Cimrilikten anladığın bu mu cidden :) Gidip orjinal giyinse tam tersi ''parasını sürekli etrafa dağıtıyor ciddi bir ilişki yaşayamayız ileride bir şey göremiyorum bizim için'' derdin
Halbuki ne hayallerle çıkma teklifini kabul etmiştin dimi 😂😂😂
Koşarak uzaklaş bence oyle bir adamla bir yere gidilmez
Sonuna kadar destekliyorum seni 😜
Sagol kanka
Eyvallahh reis
Aslında 6 bin çok iyi bir rakam adam söylediğin hibiyde cidden cimriymos ama bu cimriligini sana yansıtmadığı sürece sıkıntı etmemelisin bence
Şahsen bende cafede 1 dilim tatlıya o kadar para vermeyi sevmiyorum fakat sana kötü hissettiriyorsa açıkça konuşman daha iyi olur
Ben 17000 alıyorum ve hiçte cimri değilim o nasıl bir insanmış öyle
Cidden kendimi yaninda çok kötü hissediyorum bir şey yiyip içesim gelmiyor
Yanlış anlama bende ödüyorum ve öderken ödeme demiyor. Böyle içinde ufak hesaplar yapması beni üzüyor açıkçası
Bence tekmeyi vur ve gönder onunla bir gelecek olmaz derim
Parayı diğer dünyaya götürebileceğini sanan bir eleman daha :D
Cimri insanla yaşam olmaz.
Cimri biriyle hayatta boyu uğraşılmaz her yerde rezil eder seni
Dimi haklısın
Bence öyle
😃 o adam yarın son model arabaya biner demedi deme
tatlım tam ciddi ilişki düşünülecek çocuktur kendisi..
öyle mi?
Gelire göre nasıl bağladın onu🤔
6 bin lira nasıl kazanılıyor senin haberin var mı? Benim yok 😂
Ön yargılı olma
Belki para biriktiriyor
Ya da tutumlu
Bence para biriktiriyo sor bence konuşun ama cimriyse ayrıl tabi
Marka takıntısı yoktur ya da bekli de seni deniyor bilemezsin
Sevgilin mantıklı bir adam
cimri insanla hayat geçmez bunalırım ben
Belki seninle evlilik için para biriktiriyordur.😅
Böyle yaparak tamamen kaybedecek haberi yok
Kendisiyle konuş istersen.
Rahat gecinirsin bir kere harika
Nasıl yani
Cimri olmaz ise cok rahat yasam surer demek istiyorum
Cimri düşündüğün biriyle neden evlenesin?
Yani 2 binle geçinenler var bence çok iyi maaşı.
eh işte ☹️ ne öldürür ne güldürür
Borcu falan vardır belki
cimrilere gelemem direk harcarım.
Mezara mi götürecek parayi
En iyi parayı zaten cimriler kazanıyor
Ne güzel iktisatli bir adam
Yine de birer birer geçiyo günler...
cimri insanlarla beraber olaamam
Bence erkek için de aile için de fena miktar değil
Valla kız için de erkek için de çok iyidir :D
Parasınıda mezara götürücek bu arkadaş söyliyim
Bekar birisi için iyi evli için eh işte
Ben de calisirsam olur. Gecinebiliriz
Çok afaki bir rakam değil günümüz şartlarında
bence bu adamla evlenirsen zengin olursun
Neden nasıl?
cimri adam zengin olur
iktisat önemli tabi ama suyunu çıkarmamak gerek 👍
Belki para biriktiriyordur ılerisi icin
Geliri iyi ama işin zor bence düzelebilir 🙂
Acıkmamak için sıçmaz öleleri at çöpe gitsin.
Idare eder döner sermaye ile 8 bini bulur