2 yıllık adalet okuyorum pişmanım bu sene üniversite sınavına girseydim ne yapmalıyım bir fikir yazın?

  • Adalet okuyorum hocaya sordum dgsyi yapamam hukuk kazanmak istiyorum dedim üniversite sınavına hazırlan dedi
2 yıllık adalet okuyorum pişmanım bu sene üniversite sınavına girseydim ne yapmalıyım bir fikir yazın?
Cevapla