Hukuk okuduğum için terk edildim, okulu bıraksam pişman mı olurum?

Ben 20 yaşındayım sevgilim 26ydı. Hemşire şu an. Bugün senin önün açık bense basit bir hemşireyim evlenirsek sıkıntı yaşarız yaşım da geldi evlenmeyeceğim ilişkiyi yürütmeye gerek yok diyerek ayrıldı benden. Saçmalama ne önemi var aile olduktan sonra paranın senin benimi mi kalır dedim bir saat dil döktüm ama çok düşündüğünü doğrusunun bu olduğuna karar verdiğini söyledi. Ya ben onu çok seviyorum ayrılmak istemiyorum. Okulu bıraksam tekrar hazırlanıp ben de mi hemşirelik okusam diye düşünmeye başladım. Ailemi etrafımdakileri boş verdim artık ya. Ne yapıcam ben onsuz iyi işi parayı? Çok canım yanıyor elim kolum bağlandı.
Hukuk okuduğum için terk edildim, okulu bıraksam pişman mı olurum?
Cevapla