Aynı anda 2 tane dil öğrenmek kendi ana dilimizi olumsuz etkiler mi? Unutma gibi problem yaşar mıyız?

2 yıldır 2 tane dil öğreniyorum. Düzenli çalışmıyorum ama sürekli metinler okuyup bir şeyler dinliyorum bazen ciddi bir zaman ayırıyorum. Ama şunu farkettim konuşurken başkası ile iletişim kurarken zorlanıyorum. Bazen söyleyecek kelime bulamıyorum söyleyeceğim şeyi unutuyorum. Kendimi iyi ifade edemiyorum eskiye göre. Bildiğim şeyleri başkasına aktarırken zorlanıyorum kafamda koca bir boşluk var sanki. Sizce bundan kaynaklı olabilir mi
Aynı anda 2 tane dil öğrenmek kendi ana dilimizi olumsuz etkiler mi? Unutma gibi problem yaşar mıyız?
Cevapla