Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar?
Güncellemeler
+1 yıl
Hadi buyrun d
Soruya
Soruya
Yetenek var belli ama ses tonun çok kaba daha duygulu ve rahat okumaya çalış kasmışsın biraz başarılar 🤗
Yani gerginmişsiniz gibi ya da heyecan varmış sanki
Yaani maalesef evet biraz daha düşük tonda sakince okursanız daha iyi olur 💁
Estağfurullah hayır o kadar değil sadece yüksek tonda okumuşsunuz biraz da heyecan var o kadar ama yeteneğiniz var dediğim gibi 🤗
Cevap
0Cevap
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?