Şair olmak istiyorum sizce benden şair veya başka bir şey olur mu?

Bir sürü şiirlerim var.
Konu verildiğinde aklıma bir sürü şey geliyor sonra bir bakıyorum şiir oluşmuş.
Hep bi yazma isteği , hep bir okuma , kendimi geliştirme isteği.
Çok seviyorum kitap okumayı ,
Şiir yazmayı , müzik dinlemeyi , hayatı analiz etmeyi.
Buraya yazmış olduğum bir şiirimi bırakıyorum ;

Benim bu savaşım,
Kelimelerde anlam arayışım.
Bu benim kazanışım,
Noktalarda son buluşum.

Harf gelir, harfle birleşir
Kelime oluşur sessizce.
Cümleye dönüşür sonra,
İçimde biriken her hece.

Alırım elime kalemi, kağıdı.
Yazarım da yazarım…
Bir bakarım,
Neleri yazmışım satırlara,
Neleri anlatmışım fark etmeden

Harfler ile savaşmışım
Cümlelere kavuşmuşum.

İşte bu, benim savaşımın sonucu.
Kazanmış mıyım , bilmem
Bilmek için mücadele etmeliyim.
Kendimi geliştirmeliyim.
Şair olmak istiyorum sizce benden şair veya başka bir şey olur mu?
Cevapla