Merhaba YKS lı Arkadaşlarım bende sizin gibi ders çalışmaya çalışıyorum tabi benim bir iddaam yok :) Kazanmasam da olur Sizin çalışmalar nasıl evden dışarı çıkmıyorsunuz biliyorum. Derslere çalışabiliyor musnuz? Umarın gençler istediğiniz kariyerlere ulaşırsınız
Bir bunalımlık var tabi. Ama ne olursa olsun çalışıp başarabileceğimize inanıyorum. Elimden geldiğinden daha fazlasını yapıyorum. Benim çalışmalarım şu anlık iyi gayet gidiyor 🙃👍🏻
aferim irem sizler iyi çalışın kariyerinize gitmek için ilk adımınız bunlar, çaba gösterdiğiniz de mutlaka kazanacağınıza da inanıyorum. bende girdim ama pek çalışmıyorum çünkü bizler için pek bir önemi yok önemli olan sizlersiniz