Üniversite sınavına kaç ay önceden çalışmaya başlamalıyız? tecrübeli arkadaşlar lütfen yardım :/?

Sizce ne zaman çalışmalıyız? 2+2 ile tamalamak mı daha iyi yoksa direk 4 yıllık mı?
Güncellemeler
+1 yıl
başka yardımcı olacak varsa bekliyorum?
Güncellemeler
+1 yıl
fikirlerini söylecek varsa bekliyorum :)
Üniversite sınavına kaç ay önceden çalışmaya başlamalıyız? tecrübeli arkadaşlar lütfen yardım :/?
Cevapla