Üniversite sınavına 1 ay kaldı ben bilgisayardayım. Ne yapmalıyım?

Sınava çalışmaktan bıktım.İnternette dolaşmak ve oyun oynamak istiyorum ve 2-3 haftadır bu bilgisayardan kalkıp çalışamıyorum.Çalışınca çok sıkılıyorum.Yoruldu beynim artık.Nasıl bırakmalıyım bu bilgisayarı?
Üniversite sınavına 1 ay kaldı ben bilgisayardayım. Ne yapmalıyım?
Cevapla