Eğitim & Kariyer Tıp okuyan birisi mi daha egoludur hukuk okuyan kişi mi? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor siz ne düşünüyorsunuz tıp hukul Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Güncellemeler+1 yıl siz ne düşünüyorsunuz? Tıp okuyan birisi mi daha egoludur hukuk okuyan kişi mi? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et
muratby Takip Et Master Yaş: 40 , eic 34% +1 yıl Eğitim & Kariyer konusunda 1b cevap paylaştı. Bunun okudugu branş la ne ilgisi var. Karakteri oturmamiş ve boş bir insan sa ilk okul bitirmiş olsa bile egolu olabiliyor 1 2 Yorumla Soran +1 yıl aşırı mantıklı Yorumla muratby +1 yıl 😉🌹 Yorumla
BaySamsa Takip Et Xper 7 Yaş: 29 +1 yıl iki taraf da birbirinden beter de doktora kimse yaklaşamaz 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Kişilik meselesi bence ama hukukçuları daha ukala ve samimiyetsiz buluyorum. 0 0 Yorumla
weirder Takip Et Master Yaş: 27 +1 yıl Eğitim & Kariyer konusunda 1,6b cevap paylaştı. Tıpın egosu bambaşkadır 0 0 Yorumla
efsanekartal_444 Takip Et Xper 6 Yaş: 33 +1 yıl İkiside 0 1 Yorumla efsanekartal_444 +1 yıl Şöyle diyeyim sonuçta ikiside büyük meslek karaktere bağlı işini iyi yaparsan her zaman sen sevilirsin iyi yapmazsanda hiç sevilmezsin iyi yapanlar disindada iyi yaptı diye egolu olanda var şahsiyet karakter meselesi kimseye bişe diyemezsin Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Bunun okudugu branş la ne ilgisi var. Karakteri oturmamiş ve boş bir insan sa ilk okul bitirmiş olsa bile egolu olabiliyor
aşırı mantıklı
😉🌹
iki taraf da birbirinden beter de doktora kimse yaklaşamaz
Kişilik meselesi bence ama hukukçuları daha ukala ve samimiyetsiz buluyorum.
Valla hukuk okuyanlar daha egolu günümüzde.
Tıpın egosu bambaşkadır
Ego karaktr işidir fakülte işi değil bence
ben hukuk okumadım tıpda egoluyum
İkiside
Şöyle diyeyim sonuçta ikiside büyük meslek karaktere bağlı işini iyi yaparsan her zaman sen sevilirsin iyi yapmazsanda hiç sevilmezsin iyi yapanlar disindada iyi yaptı diye egolu olanda var şahsiyet karakter meselesi kimseye bişe diyemezsin
İkisi de mal