Üniversitede her zaman olduğu gibi kolay ortam bulamamıştım ama erkekler sürekli tanışmaya çalışıyordu hatta profesör ilk beni kaldırıp bir şeyler sorup başka kimseyi ders boyunca konuşturmamıştı. Kızlar kot ve düz tişörtler giyerken elbise etek ve yapılı saçımla ben çok dikkat çekiyordum ama dediğim gibi kolay ortam bulamadım. Bana hitap etmiyorlardı. Erkekler evlenecek kız arıyorlardı ve 1 hafta konuştuğum çocuk bile evlenme teklif edebiliyordu. Tabi şu muhabbetlere girende vardı "patlak mısın. Evlendikten sonra zarı patlak çıkarsa vururum ben zaten bu kadar zaman zor dayandım" bu muhabbeti yapan kişinin üstüne kusmamak için çok uğraştım. Kendi kendine gelin güvey olup evleneceğimizi hayal ediyor üstüne patlak mısın muhabbetine giriyor. Neyse yurtta ise bir sürü deli vardı. Ailesi hiç gün yüzü göstermemiş kızlar birden bire aileden kopup gelmiş. Ağlayanlar sızlayan sonra akşam dışarı çıkmaktan korkanlar falan. Ben bir ikisine yol gösterdim. Bazıları sonradan dönüşümünü tamamladı ortam kızı oldu bazıları nasıl geldiyse öyle gitti. Türlü türlü insan vardı. Biz odada ilk sene 6 kız çok didişirdik. İkinci sene iki kişilik odadaydım. O kızla iyi başladık sohbet muhabbet ettik. Buna yazan çocuk vardı. Kız hiç yüz vermiyordu. Tesadüf eseri çocuk bir ara beni görmüş kızın yanında. Çok hoşuna gitmişim. Numaramı bilmediği içinde yazamamış. Bir gün okulun bankası vardır orada bir çocuk benim numaramı bir şekilde aldı. Sonra o çocuk beni aradı. Baya rahatsız oldum, çocuğa da bunu söyledim. Sonra o hiiiç çocuğa yüz vermeyen kıza bu olanları anlattım. Çok sakince dinledi. Sinsice ve gitti arkamdan kasar falan diye başkalarına anlattı. Dedikodumu yapıp bir grup insan bana saydırıyor. Ben çok şiddetli bir insan olduğum için kızın üstüne bir saldırdım. Hemen ayırdılar hevesimi alamadım. Sonra odamızı değiştirdiler beni bir delinin yanına verdiler ben tek dolaşıyordum böyle dimdik yemekhanede sonra balkonda sigara içerken falan "kimseyi yanına yaklaştırmayan sert bir ifadem vardı". Bütün kızlar gelip özür diledi. Sonra o kızda özür diledi. Affettim. O günden sonra başkan bendim ve herkesin saygı duyduğu biriydim. Saçma ergenlikten çıkamamış ilk iki yıl. Sonra nihayet arkadaşlarım üniversite kazanabildiyse ev tuttuk beraber hatta evimizde 1 dönem erkek bile vardı. Harem şakaları vs çocuğun sevgilisi vardı ve efendiydi tabi. Üniversiteyi o evden o eve taşınarak bitirdik. En son biktim 1 saat yol gitmekten okulu bırakacaktım.
53 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılBu nasıl bir soru üniversiteye gittiğimizi nerden biliyorsun ben liseye bile gitmedim. Sanki üniversiteye herkes gidiyormu giden varsada ben öyle icada s. okayım gavur icadı onlar amerikamı lan burası zaten ortalık kolpacı doldu i. bne modellerle doldu herkesin ayağında nayk ayakkabı bir değişik ayakkabılar pantolonlar. erkekleri kız zannedip bacım diyorum. Kızlarında ağzı bozuk olduğu için onlarıda erkek zannedip babacan diyorum. Ortalıkta adam kalmadı tesbihi çekenden çok sallayan var. G. ötünüze hiç bıçak yedinizmi bilmiyorum ama hakediyorsunuz g. ötünüzden bıçaklanmayı ağır ağabey olun biraz bırakın bu layt işleri
00 Yorumla
üniversite gerçekten çok farklı bir ortam. her bölgeden farklı kesimlerden insanları görüp kaynaşmak başta garip bir duygu. Mesela ben ilk gün daha yolda otobüste giderken acaip alemci bir kıza denk gelmiştim. Hemen yan koltukta oturan benimle aynı okula düşmüş meğersem. daha gideceğimiz yere varmadan kanki olduk zaten. daha yoldayken bana benim ev hazır bu akşam bana gel kafaları dağıtalım demişti. gerisini siz düşünün. 😃
01 Yorumla- +1 yıl
Bu nasıl bir soru üniversiteye gittiğimizi nerden biliyorsun ben liseye bile gitmedim. Sanki üniversiteye herkes gidiyormu giden varsada ben öyle icada s. okayım gavur icadı onlar amerikamı lan burası zaten ortalık kolpacı doldu i. bne modellerle doldu herkesin ayağında nayk ayakkabı bir değişik ayakkabılar pantolonlar. erkekleri kız zannedip bacım diyorum. Kızlarında ağzı bozuk olduğu için onlarıda erkek zannedip babacan diyorum. Ortalıkta adam kalmadı tesbihi çekenden çok sallayan var. G. ötünüze hiç bıçak yedinizmi bilmiyorum ama hakediyorsunuz g. ötünüzden bıçaklanmayı ağır ağabey olun biraz bırakın bu layt işleri
Hiç unutmam, ilk gittiğim gün, merdivenlerden yukarı çıkıyordum, eteği var ile yok arası bir hanım ablamız da önümden çıkıyordu, nereye gelmişim ben diyerek şok olmuştum..
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
86Cevap
hoşlandığım kızın ertesi sene memleketten peşine adam takıp aynı bölüme getirmesi,
dah sonra herkese onu çocukluk arkadaşı olarak tanıtması,
en sonunda da onunla sevgili olması
yani o eleman, aynı bölüme sırf o kızla birlikte olabilmeyi hesapladığı için peşinden gelmişti...
ruh hastası manyak...10 Yorumla
+1 yılkantinde üst sınıfların avlanmaya çıktığını algılayamamış olmam :D ne saflık!
21 YorumlaEğitim & Kariyer konusunda 869 cevap paylaştı. Okulda ciftlerin sapır supur olmasiydi. okulun icinde. Kafelerde.. ve birinci sinif kizlarin hanim hanim, ust siniflardaki kizlarin ise sahneye cikar gibi veya işte mesela Hadise gibi okula gelmeleriydi. O bizim devre hanim. kizlar da ikinci senenin ilk gunu tepeden tirnaga degiserek gelmislerdi :)))
00 YorumlaEğitim & Kariyer konusunda 437 cevap paylaştı. Üst sınıflar gelmişti yanıma hiç unutmuyorum kesin kayıt içn gerekli tüm belgelerimi onlar hazırladı😂ders tercihlerimi filan 😅burdan Rüzgar abime selam olsun az destek olmadı❤️
20 Yorumla
+1 yılÜnide değilde yurtta odama gidem dedim - 2 dediler şok olmuştum. Şokun büyüğünüde odaya girince yaşadım oda havalandırmaya bakıyordu. Gökyüzüsüz bir pencere daha önce hiç görmemiştim.
30 Yorumla
+1 yılBana direk şunu sordular turnike de " senin burada ablan mı okuyor yoksa abin mi "😒. Benim olduğumu anlamakta zorluk çektiler
30 YorumlaEğitim & Kariyer konusunda 1,1b cevap paylaştı. Anadolu yakasında oturuyorum. İstanbul üniversitesini kazanmıştım. Bölümün Beyazıt da olduğunu sanıyordum ki Avcılarda olduğunu öğrendim :DD en büyük şokumdu ilk gün. Not metrobüs o zaman sadece Avrupa yakasında vardı :D ulaşım çok zordu ahaha
30 Yorumla
+1 yılHocanın ş*refsiz diyerek derse girmesi ve 40 tane erkeğin içinde tüm kızlara siz lezbiyen misiniz arkadaşlarınıza sarılıp omuzlarına yatıyosunuz demişti.
35 Yorumla- +1 yıl
Denmiyor ki ya adam aşırı değişik bu yıl da derse girdi kızılaydan kan bağışı için geldiler şey diyor banane hastalar ölürlerse ölsünler ben kendi sağlığım için kan veriyorum kimse umurumda değil dedi bir de kızlar kan verirken dikkat edin kuaföre gidiyosunuz kaş bıyık aldırıyorsunuz mikroplusunuz dedi kaldık öyle😂😂🤦🏻♀️
- +1 yıl
Hahahahah bu hoca tam. benim. kafadan hangi bölüm hangi uni lütfen söyle oraya gidicem o muhtesem insanla tanışmak istiyorum hoca gibi hoca skskdksk
- +1 yıl
Maliye bölümü emin misin sjddj
Ben ve bira kaç arkadaş dışında hoca derse girince herkes ayağa kalkmıştı tabi beni gülme tuttu ilk günden hoca dersten attı :)
10 YorumlaTarih bölümü ogrencisinin vizelere kadar edebiyat sinifinda derslere girmis olmasi. Adam ciddi ciddi edebiyat sinifinda derslere girmis bir Allahin kuluna da sormamis olm burasi hangi bolum diye 😂😂 sonra o arastirma görevlisi oldu ben atanamadim ya
11 Yorumla
+1 yılön sırada oturan kızın eğilince g-string ini görmüştüm ilk gün tamam dedim doğru yerdeyim :) :)
12 Yorumla- +1 yıl
asıl sapık o kız :) :) bence
+1 yıldaha kazanmadım inşallah bu sene gidicem bakalım beni neler bekliyor 😂
20 YorumlaFakültenin bahçesinde bulunan fakülteye adı verilen Ahmet Keleşoğlu'nun heykelini Atatürk'ün heykeli zannetmek sınıfça yaşadığımız bir şoktu hala aklıma geldikçe gülüyorum 🙈😂😂
05 Yorumla- +1 yıl
Sana gıcık olan biriyim ama bu güzel anını anlattın güldüm ve teşekkür ederim iyi ki anlattın gülümsettin beni
Eğitim & Kariyer konusunda 414 cevap paylaştı. Güvenlikçinin numaramı bulup beni araması ve sonraki her hafta cuma mesajı attım niye cevap vermiyosun demesi
31 Yorumla- +1 yıl
En komiği buydu
+1 yılDaha ilk haftadan herkes eve davet ediyordu geceye birbirini sjsjsj
İnanılmaz yaşa ve vücuda hatta okula uygun olmayan kıyafetler ve makyajlarla gelinmesi. Üstelik spor giyinenlerin bakışlarla yargılanması şok etmese de hayli ilginçti.00 Yorumla
+1 yılUnv hep boyle daha oldun akli basinda insanlarin olacagi bir yermis gibi gelirdi bana lisede iken gidince gordum ki ergenlik sadece okulun yukselmesi ile gecmiyormus😂😂😂
10 YorumlaGayet seviyeli insanlardı, öyle saçma sapan hareketler yok
10 Yorumla
+1 yılİlk girdiğimde hır hafta sonra gelmiştim ve neredeyse bütün sınıf birbiriyle kaynaşmıştı dedim herhalde liseden tanışıyorlar :))
20 Yorumlaserbest kıyafet
hafta girişinde çıkışında istiklal marşı yok
hoca girince ayağa kalkmak yok
müdür yok müdür yardımcısı yok
bunlar şok sayılabilir20 YorumlaBir daha pazartesi sabahları bahçede toplanıp İstiklal marşı okuyamayacağımı öğrenmek 😄
Çömez olduğumu fark etmek.20 Yorumla
+1 yılBölüm başkanını temizlikçi sanıp amca bakar mısın ben şu odayı nerde bulabilirim diye sormam olmuştu sanırım🙈Amca olmadığını ögrenmem ciddi şok yarattı bende doğal olarakkk
00 Yorumla
+1 yılİlk sevgili olduğum kızla koridorda pat diye karşılaşmam oldu. İşin kötüsü aynı gün aynı otobüsle döndük ve geldi yanıma oturdu. Eve 3 durak kala indim. 😬😬😬
10 Yorumla
+1 yılBirinci sınıf olduğu belli olan bir çocuk of ne kız be demişti. Yanındaki kız da o kadar da güzel değil demişti (Bknz:Yosmakıskancşey ).
20 YorumlaSınıf arkadaşımız olan bir abimizi hoca sanıp ayağa kalkmam ve kendisinin gelip bizim gibi sıraya oturması , bu neydi şimdi demem (hoca gelince ayağa kalkılmıyormuş). :-)
00 Yorumla
+1 yılİkinci öğretim di üstü açık arabada kızlar bizim okul un ordan gectiler dans ederek dedim nereye düştüm ben 😂😂😂
14 Yorumla- +1 yıl
Dokuz Eylül üniversitesi 🙈
- +1 yıl
Evet
- Eğitim & Kariyer konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılÇocukluk arkadasimin aynı okulu kazanması ve. yolda. giderken arkamdan birader bakarmisin deyip adres sormaya kalkmasi
10 Yorumla
+1 yılİlk tanıştığım kişinin ilkokul arkadaşım olduğunu öğrenmemdi ah yıllarrr 😂
20 Yorumlaortamın çok kaynak olması ve kızlarında aşırı rahat olması heleki oturmaları en çok o dikkatimi çekmişti
10 Yorumla
+1 yılBen şehir dışında okudum babam beni yurda yerleştirdi o da okul açılana kadar otelde kaldı sonra okula birlikte gittik bizim dersler bir hafta sonra başlıyor öğrenciler kendi kafalarından tatil veriyor kendilerine dediler ben bir şaşmıştım tabi
10 Yorumla
+1 yılHocanın başka meslek kalmadı mı da hemşirelik okumaya geldiniz demesi bizi şok etmişti 😂😂 neyseki sonradan hocanın sorunlu olduğunu söylediler
12 Yorumla- +1 yıl
Ah ah hatrlamazmiyim 😔
- +1 yıl
Doğru demiş ülkenin erkekleri asker polis kızları hemşirelik bok var gibi
İlk yürüdüğüm erkek biseksüeldi Sonra dost olduk erkek sevgilisiyle tanıştım filan 😂
20 YorumlaBadem bıyıklı birisinin ders kaydına yardım edip yurda götürme teklifi. Tabii ki reddettim. Ben kaydını yapamayacak kadar salak mıyım dedim.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBüyük sınıfların avlanmaya gelmesi mi? Bütün üniversitelerde oryanstasyon haftası var diye biliyorum az sallayın arkadaşlar. Ben böyle kimsesiz kimsesiz duruyordum herkes öyleydi sonra bir kız geldi tanıştık filan
00 Yorumla
+1 yılnere düştüm akm nerdeyim ben ne işim var benim burda :)
10 Yorumla
+1 yılİlk günden ziyade kazandığımı öğrendiğimde bir şok yaşamıştım.
12 YorumlaHerkes benim gibiydi 😂lisede tam tersiydi de cok sasirmistim
10 YorumlaLan ne yapacam ben burda beni yerler diyodu birisi😁😁😁
10 YorumlaBerbat ötesi bir yerdi. Bildiğin köy. Merkeze çok uzaktaydı.
10 YorumlaEğitim & Kariyer konusunda 558 cevap paylaştı. Hocanın ders ortasında ara verip bizimle beraber sigara içmeye çıkması 🤯 nE
10 YorumlaKütahya Dumlupınar üniversitesinin resimlerdeki gibi gözükmemesi😂
10 Yorumla
+1 yılAllah'ım sen biliyorsun amiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin! Henüz hazırlık aşamasındayım da:D
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılİstanbuldan İzmire gittiğimde köye mi geldim ben diye düşünmem
24 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılHayır gece hayatı demiyorum Bornova'ya gelir gelmez İstanbul gibi kalabalık sokaklara rastlamadım
Cevap sahibi+1 yılBurda pislik temizlik tartışmıyorum.
+1 yılBu enayilerle 4 sene beraber mi okucam demiştim
22 Yorumla- +1 yıl
Evet içimde arka fonda yankılandı
+1 yılOkulun ilk günlerinde çok zorlandım hatta bırakmayı düşündüm çok ağladım ama daha sonra düşünüp devam etmeye karar verdim
00 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 601 cevap paylaştı.
+1 yılDağın başındaydı ama sevdim. Ilk defa kar görüyordum.
00 Yorumla
+1 yılÇok kötü bir kampüsü olduğu. Ne kampüsü bahçe sadece...
00 YorumlaYurdu sormuştum Ispartada. Başka bir dil konuşuyorlar sandım.
05 Yorumla- +1 yıl
Yoo gayet normal konusuoz ne alaka😂
- +1 yıl
Abartma türkçe konusuoz
- +1 yıl
😂😂😂
- Eğitim & Kariyer konusunda 444 cevap paylaştı.
+1 yılHangı dağ köyünden geldin deseydin :D Burası üniversite, dingonun ahırı değil.. :D
00 Yorumla Ilk Gün değil de Ilk Aylar... Nescafe 3+1 Promosyonu Yapmıştı... Onu içip 'Ne Kadder Güzel Bir Şey Bu!!' Demiştim.. hala da Içerim..
00 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 655 cevap paylaştı.
+1 yılVahşi abazan erkeklerinin bakışları beni irite etmiti hızlıca yürüyordum koridorlardan.
00 Yorumla Ben hiçbir şey yaşamadım. Paso yaşattım. Bam bam bam
00 YorumlaMuglada okudum şehire iner inmez sahil kenarı bir yer bekliyodum meğersem 20 dakkalık yol varmış denize onun haricinde ilk zaman bir şok yaşamadım
12 Yorumla- +1 yıl
Akyaka mı kankq😄
+1 yılİki kere ilk gün yaşadım ama beni şok eden bir şey olmadı... 🤷🏼♀️😂
00 YorumlaEğitim & Kariyer konusunda 12,2b cevap paylaştı. İlk gün biz ailemle toyota ile gelirken ferrari ile inen kızı otoparkta görmem
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBizim hayat fakultesinde önce sinav sonra ders verilir
10 Yorumla
+1 yılÇoğunun ergen liseliler gibi davranmasıydı, olgunluk başka bişey.
10 YorumlaGayet normaldi aslında 🤭
12 Yorumla
+1 yılMerhabalar ben doktor Ali Cefa üniversite ilk şoku iki çiftin yol ortasında dudak dudağa öpüşmesiyle yaşadım.
12 Yorumla- +1 yıl
Fefa değil mi o skskskgk
- +1 yıl
@PerriCarol evet fefa idi ama Nazlı'dan beni reddettikten sonra Cefa oldu 😔
Eğitim & Kariyer konusunda 1,4b cevap paylaştı. aynı mahalleden biriyle denk gelmek :) çok ilginç olmuştu yakın arkadaşm oldu
00 YorumlaYurda kadar takip edilmek. canım hala gördüğü yerde aptal aptal bakar
11 Yorumla- +1 yıl
En iyisi buydu
- Devamını Gör (97)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 