• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Eğitim & Kariyer

Üniversiteye gittiğiniz ilk gün yaşadığınız şok neydi?

Dilekde
Dilekde Takip Et
Xper 7 Yaş: 26
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
16
Yapay Zekaya Sor
Yanımdan geçen çocuğun seni yerem yerem demesi😁
Üniversiteye gittiğiniz ilk gün yaşadığınız şok neydi?
Üniversiteye gittiğiniz ilk gün yaşadığınız şok neydi?
Cevapla
Üniversite Soruları Şok Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
7 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • 143003
    143003 Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 49%
    +1 yıl

    Üniversitede her zaman olduğu gibi kolay ortam bulamamıştım ama erkekler sürekli tanışmaya çalışıyordu hatta profesör ilk beni kaldırıp bir şeyler sorup başka kimseyi ders boyunca konuşturmamıştı. Kızlar kot ve düz tişörtler giyerken elbise etek ve yapılı saçımla ben çok dikkat çekiyordum ama dediğim gibi kolay ortam bulamadım. Bana hitap etmiyorlardı. Erkekler evlenecek kız arıyorlardı ve 1 hafta konuştuğum çocuk bile evlenme teklif edebiliyordu. Tabi şu muhabbetlere girende vardı "patlak mısın. Evlendikten sonra zarı patlak çıkarsa vururum ben zaten bu kadar zaman zor dayandım" bu muhabbeti yapan kişinin üstüne kusmamak için çok uğraştım. Kendi kendine gelin güvey olup evleneceğimizi hayal ediyor üstüne patlak mısın muhabbetine giriyor. Neyse yurtta ise bir sürü deli vardı. Ailesi hiç gün yüzü göstermemiş kızlar birden bire aileden kopup gelmiş. Ağlayanlar sızlayan sonra akşam dışarı çıkmaktan korkanlar falan. Ben bir ikisine yol gösterdim. Bazıları sonradan dönüşümünü tamamladı ortam kızı oldu bazıları nasıl geldiyse öyle gitti. Türlü türlü insan vardı. Biz odada ilk sene 6 kız çok didişirdik. İkinci sene iki kişilik odadaydım. O kızla iyi başladık sohbet muhabbet ettik. Buna yazan çocuk vardı. Kız hiç yüz vermiyordu. Tesadüf eseri çocuk bir ara beni görmüş kızın yanında. Çok hoşuna gitmişim. Numaramı bilmediği içinde yazamamış. Bir gün okulun bankası vardır orada bir çocuk benim numaramı bir şekilde aldı. Sonra o çocuk beni aradı. Baya rahatsız oldum, çocuğa da bunu söyledim. Sonra o hiiiç çocuğa yüz vermeyen kıza bu olanları anlattım. Çok sakince dinledi. Sinsice ve gitti arkamdan kasar falan diye başkalarına anlattı. Dedikodumu yapıp bir grup insan bana saydırıyor. Ben çok şiddetli bir insan olduğum için kızın üstüne bir saldırdım. Hemen ayırdılar hevesimi alamadım. Sonra odamızı değiştirdiler beni bir delinin yanına verdiler ben tek dolaşıyordum böyle dimdik yemekhanede sonra balkonda sigara içerken falan "kimseyi yanına yaklaştırmayan sert bir ifadem vardı". Bütün kızlar gelip özür diledi. Sonra o kızda özür diledi. Affettim. O günden sonra başkan bendim ve herkesin saygı duyduğu biriydim. Saçma ergenlikten çıkamamış ilk iki yıl. Sonra nihayet arkadaşlarım üniversite kazanabildiyse ev tuttuk beraber hatta evimizde 1 dönem erkek bile vardı. Harem şakaları vs çocuğun sevgilisi vardı ve efendiydi tabi. Üniversiteyi o evden o eve taşınarak bitirdik. En son biktim 1 saat yol gitmekten okulu bırakacaktım.

    5
    3 Yorumla
    • tamircik
      tamircik
      +1 yıl

      Nihayet Detaylı Şekilde içini dökmüş 😅

      Yorumla
    • 143003
      143003
      +1 yıl

      @tamircik ne ara yazmışım bunu ya

      Yorumla
    • tamircik
      tamircik
      +1 yıl

      Geçen bir yazı okudum.
      Adam iyi yazmış dedim.
      Baktım kim yazmış diye

      Ben mişim😂😂

      İnanamadım bu ben olamam dedim 😂😂

      Günaydın Dejavu sayılır mı bu🤫🙈

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Emrahkalendar
    Emrahkalendar Takip Et
    Xper 2 Yaş: 33
    +1 yıl

    Bu nasıl bir soru üniversiteye gittiğimizi nerden biliyorsun ben liseye bile gitmedim. Sanki üniversiteye herkes gidiyormu giden varsada ben öyle icada s. okayım gavur icadı onlar amerikamı lan burası zaten ortalık kolpacı doldu i. bne modellerle doldu herkesin ayağında nayk ayakkabı bir değişik ayakkabılar pantolonlar. erkekleri kız zannedip bacım diyorum. Kızlarında ağzı bozuk olduğu için onlarıda erkek zannedip babacan diyorum. Ortalıkta adam kalmadı tesbihi çekenden çok sallayan var. G. ötünüze hiç bıçak yedinizmi bilmiyorum ama hakediyorsunuz g. ötünüzden bıçaklanmayı ağır ağabey olun biraz bırakın bu layt işleri

    0
    0 Yorumla
  • adamepuç
    adamepuç Takip Et
    Bilge Yaş: 35 , eic 73%
    +1 yıl

    üniversite gerçekten çok farklı bir ortam. her bölgeden farklı kesimlerden insanları görüp kaynaşmak başta garip bir duygu. Mesela ben ilk gün daha yolda otobüste giderken acaip alemci bir kıza denk gelmiştim. Hemen yan koltukta oturan benimle aynı okula düşmüş meğersem. daha gideceğimiz yere varmadan kanki olduk zaten. daha yoldayken bana benim ev hazır bu akşam bana gel kafaları dağıtalım demişti. gerisini siz düşünün. 😃

    0
    1 Yorumla
    • Emrahkalendar
      Emrahkalendar
      +1 yıl

      Bu nasıl bir soru üniversiteye gittiğimizi nerden biliyorsun ben liseye bile gitmedim. Sanki üniversiteye herkes gidiyormu giden varsada ben öyle icada s. okayım gavur icadı onlar amerikamı lan burası zaten ortalık kolpacı doldu i. bne modellerle doldu herkesin ayağında nayk ayakkabı bir değişik ayakkabılar pantolonlar. erkekleri kız zannedip bacım diyorum. Kızlarında ağzı bozuk olduğu için onlarıda erkek zannedip babacan diyorum. Ortalıkta adam kalmadı tesbihi çekenden çok sallayan var. G. ötünüze hiç bıçak yedinizmi bilmiyorum ama hakediyorsunuz g. ötünüzden bıçaklanmayı ağır ağabey olun biraz bırakın bu layt işleri

      Yorumla
  • AtlGun
    AtlGun Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 75%
    +1 yıl

    Hiç unutmam, ilk gittiğim gün, merdivenlerden yukarı çıkıyordum, eteği var ile yok arası bir hanım ablamız da önümden çıkıyordu, nereye gelmişim ben diyerek şok olmuştum..

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

71

Cevap

86

Cevap

  • zarnon
    zarnon Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 58%
    +1 yıl

    hoşlandığım kızın ertesi sene memleketten peşine adam takıp aynı bölüme getirmesi,
    dah sonra herkese onu çocukluk arkadaşı olarak tanıtması,
    en sonunda da onunla sevgili olması

    yani o eleman, aynı bölüme sırf o kızla birlikte olabilmeyi hesapladığı için peşinden gelmişti...

    ruh hastası manyak...

    1
    0 Yorumla
  • hojiblanca
    hojiblanca Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 62%
    +1 yıl

    kantinde üst sınıfların avlanmaya çıktığını algılayamamış olmam :D ne saflık!

    2
    1 Yorumla
    • Dilekde
      Dilekde
      +1 yıl

      Harcarlar seni. 🤣

      Yorumla
  • barraquda
    barraquda Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 58%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 869 cevap paylaştı.

    Okulda ciftlerin sapır supur olmasiydi. okulun icinde. Kafelerde.. ve birinci sinif kizlarin hanim hanim, ust siniflardaki kizlarin ise sahneye cikar gibi veya işte mesela Hadise gibi okula gelmeleriydi. O bizim devre hanim. kizlar da ikinci senenin ilk gunu tepeden tirnaga degiserek gelmislerdi :)))

    0
    0 Yorumla
  • mervems91
    mervems91 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 68%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 437 cevap paylaştı.

    Üst sınıflar gelmişti yanıma hiç unutmuyorum kesin kayıt içn gerekli tüm belgelerimi onlar hazırladı😂ders tercihlerimi filan 😅burdan Rüzgar abime selam olsun az destek olmadı❤️

    2
    0 Yorumla
  • Gecenisyan
    Gecenisyan Takip Et
    Bilge Yaş: 28
    +1 yıl

    Ünide değilde yurtta odama gidem dedim - 2 dediler şok olmuştum. Şokun büyüğünüde odaya girince yaşadım oda havalandırmaya bakıyordu. Gökyüzüsüz bir pencere daha önce hiç görmemiştim.

    3
    0 Yorumla
  • The_moonlight
    The_moonlight Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 31%
    +1 yıl

    Bana direk şunu sordular turnike de " senin burada ablan mı okuyor yoksa abin mi "😒. Benim olduğumu anlamakta zorluk çektiler

    3
    0 Yorumla
  • Gökay90
    Gökay90 Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 42%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Anadolu yakasında oturuyorum. İstanbul üniversitesini kazanmıştım. Bölümün Beyazıt da olduğunu sanıyordum ki Avcılarda olduğunu öğrendim :DD en büyük şokumdu ilk gün. Not metrobüs o zaman sadece Avrupa yakasında vardı :D ulaşım çok zordu ahaha

    3
    0 Yorumla
  • İçinizdekimelek
    İçinizdekimelek Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 37%
    +1 yıl

    Hocanın ş*refsiz diyerek derse girmesi ve 40 tane erkeğin içinde tüm kızlara siz lezbiyen misiniz arkadaşlarınıza sarılıp omuzlarına yatıyosunuz demişti.

    3
    5 Yorumla
    • SHINeex
      SHINeex
      +1 yıl

      Biz dokunmatik ve duygusalız Hödük müyüz Şeyimizde beynimiz sadece derdim ben olsam hggghf

      Yorumla
    • İçinizdekimelek
      İçinizdekimelek
      +1 yıl

      Denmiyor ki ya adam aşırı değişik bu yıl da derse girdi kızılaydan kan bağışı için geldiler şey diyor banane hastalar ölürlerse ölsünler ben kendi sağlığım için kan veriyorum kimse umurumda değil dedi bir de kızlar kan verirken dikkat edin kuaföre gidiyosunuz kaş bıyık aldırıyorsunuz mikroplusunuz dedi kaldık öyle😂😂🤦🏻‍♀️

      Yorumla
    • SHINeex
      SHINeex
      +1 yıl

      Bazı insanlar ölmeli cidden Odun kendini geliştirememiş kıt beyinlileri hoca yapıyorlar

      Yorumla
    • MiyeserMârufoğlu
      MiyeserMârufoğlu
      +1 yıl

      Hahahahah bu hoca tam. benim. kafadan hangi bölüm hangi uni lütfen söyle oraya gidicem o muhtesem insanla tanışmak istiyorum hoca gibi hoca skskdksk

      Yorumla
    • İçinizdekimelek
      İçinizdekimelek
      +1 yıl

      Maliye bölümü emin misin sjddj

      Yorumla
  • ayla_xxx
    ayla_xxx Takip Et
    Guru Yaş: 45 , eic 51%
    +1 yıl

    Ben ve bira kaç arkadaş dışında hoca derse girince herkes ayağa kalkmıştı tabi beni gülme tuttu ilk günden hoca dersten attı :)

    1
    0 Yorumla
  • lckrmn
    lckrmn Takip Et
    Yoda Yaş: 38 , eic 32%
    +1 yıl

    Tarih bölümü ogrencisinin vizelere kadar edebiyat sinifinda derslere girmis olmasi. Adam ciddi ciddi edebiyat sinifinda derslere girmis bir Allahin kuluna da sormamis olm burasi hangi bolum diye 😂😂 sonra o arastirma görevlisi oldu ben atanamadim ya

    1
    1 Yorumla
    • lckrmn
      lckrmn
      +1 yıl

      O sondaki ya aslin da a q olacakti ya diye degistirmis admincikler 😂

      Yorumla
  • baltalizagor
    baltalizagor Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    ön sırada oturan kızın eğilince g-string ini görmüştüm ilk gün tamam dedim doğru yerdeyim :) :)

    1
    2 Yorumla
    • Dilekde
      Dilekde
      +1 yıl

      Sapık ya 🤣

      Yorumla
    • baltalizagor
      baltalizagor
      +1 yıl

      asıl sapık o kız :) :) bence

      Yorumla
  • Papatyakız19
    Papatyakız19 Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 50%
    +1 yıl

    daha kazanmadım inşallah bu sene gidicem bakalım beni neler bekliyor 😂

    2
    0 Yorumla
  • Lovegood
    Lovegood Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 40%
    +1 yıl

    Fakültenin bahçesinde bulunan fakülteye adı verilen Ahmet Keleşoğlu'nun heykelini Atatürk'ün heykeli zannetmek sınıfça yaşadığımız bir şoktu hala aklıma geldikçe gülüyorum 🙈😂😂

    0
    5 Yorumla
    • Dilekde
      Dilekde
      +1 yıl

      Oha yani🤣

      Yorumla
    • Lovegood
      Lovegood
      +1 yıl

      Vallahi biz yaşadık sınıfça bunu o heykelin Atatürk'ün heykeli olmadığını anlayıncaya kadar bayağı bir zaman geçmişti anladıktan sonra kendimize gülmüştük arkadaşlarla 😂😂

      Yorumla
    • Dilekde
      Dilekde
      +1 yıl

      Oldu olucak istiklal marşı okusaydınız

      Yorumla
    • Lovegood
      Lovegood
      +1 yıl

      😂😂😂 bak bu aklımıza gelmemişti😜😂😂

      Yorumla
    • selman_kingof
      selman_kingof
      +1 yıl

      Sana gıcık olan biriyim ama bu güzel anını anlattın güldüm ve teşekkür ederim iyi ki anlattın gülümsettin beni

      Yorumla
  • Bikız99
    Bikız99 Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 54%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 414 cevap paylaştı.

    Güvenlikçinin numaramı bulup beni araması ve sonraki her hafta cuma mesajı attım niye cevap vermiyosun demesi

    3
    1 Yorumla
    • Elif_özmenn
      Elif_özmenn
      +1 yıl

      En komiği buydu

      Yorumla
  • UranüslüGeldi
    UranüslüGeldi Takip Et
    Guru Yaş: 28
    +1 yıl

    Daha ilk haftadan herkes eve davet ediyordu geceye birbirini sjsjsj
    İnanılmaz yaşa ve vücuda hatta okula uygun olmayan kıyafetler ve makyajlarla gelinmesi. Üstelik spor giyinenlerin bakışlarla yargılanması şok etmese de hayli ilginçti.

    0
    0 Yorumla
  • BlueCrazyy
    BlueCrazyy Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 69%
    +1 yıl

    Unv hep boyle daha oldun akli basinda insanlarin olacagi bir yermis gibi gelirdi bana lisede iken gidince gordum ki ergenlik sadece okulun yukselmesi ile gecmiyormus😂😂😂

    1
    0 Yorumla
  • TheLaady
    TheLaady Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 38%
    +1 yıl

    Gayet seviyeli insanlardı, öyle saçma sapan hareketler yok

    1
    0 Yorumla
  • Frankeştayn00
    Frankeştayn00 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28 , eic 70%
    +1 yıl

    İlk girdiğimde hır hafta sonra gelmiştim ve neredeyse bütün sınıf birbiriyle kaynaşmıştı dedim herhalde liseden tanışıyorlar :))

    2
    0 Yorumla
  • Desuyonee
    Desuyonee Takip Et
    Master Yaş: 30
    +1 yıl

    serbest kıyafet
    hafta girişinde çıkışında istiklal marşı yok
    hoca girince ayağa kalkmak yok
    müdür yok müdür yardımcısı yok

    bunlar şok sayılabilir

    2
    0 Yorumla
  • Lalalupsy
    Lalalupsy Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 47%
    +1 yıl

    Bir daha pazartesi sabahları bahçede toplanıp İstiklal marşı okuyamayacağımı öğrenmek 😄
    Çömez olduğumu fark etmek.

    2
    0 Yorumla
  • avukat__hanım
    avukat__hanım Takip Et
    Bilge Yaş: 27 , eic 33%
    +1 yıl

    Bölüm başkanını temizlikçi sanıp amca bakar mısın ben şu odayı nerde bulabilirim diye sormam olmuştu sanırım🙈Amca olmadığını ögrenmem ciddi şok yarattı bende doğal olarakkk

    0
    0 Yorumla
  • İfouryou_in
    İfouryou_in Takip Et
    Xper 6 Yaş: 42 , eic 65%
    +1 yıl

    İlk sevgili olduğum kızla koridorda pat diye karşılaşmam oldu. İşin kötüsü aynı gün aynı otobüsle döndük ve geldi yanıma oturdu. Eve 3 durak kala indim. 😬😬😬

    1
    0 Yorumla
  • İmparatoriçeKartı
    İmparatoriçeKartı Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Birinci sınıf olduğu belli olan bir çocuk of ne kız be demişti. Yanındaki kız da o kadar da güzel değil demişti (Bknz:Yosmakıskancşey ).

    2
    0 Yorumla
  • Orkide990
    Orkide990 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 91%
    +1 yıl

    Sınıf arkadaşımız olan bir abimizi hoca sanıp ayağa kalkmam ve kendisinin gelip bizim gibi sıraya oturması , bu neydi şimdi demem (hoca gelince ayağa kalkılmıyormuş). :-)

    0
    0 Yorumla
  • Cansurellaaa
    Cansurellaaa Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    İkinci öğretim di üstü açık arabada kızlar bizim okul un ordan gectiler dans ederek dedim nereye düştüm ben 😂😂😂

    1
    4 Yorumla
    • mmert93
      mmert93
      +1 yıl

      Cidden nereye düşmüşsün sen 😄

      Yorumla
    • Cansurellaaa
      Cansurellaaa
      +1 yıl

      Dokuz Eylül üniversitesi 🙈

      Yorumla
    • mmert93
      mmert93
      +1 yıl

      Eğitim fakultesi mi yoksa

      Yorumla
    • Cansurellaaa
      Cansurellaaa
      +1 yıl

      Evet

      Yorumla
  • biradetmehmet
    biradetmehmet Takip Et
    Master Yaş: 46 , eic 31%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 2b cevap paylaştı.

    Çocukluk arkadasimin aynı okulu kazanması ve. yolda. giderken arkamdan birader bakarmisin deyip adres sormaya kalkmasi

    1
    0 Yorumla
  • mavimsii28
    mavimsii28 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 25
    +1 yıl

    İlk tanıştığım kişinin ilkokul arkadaşım olduğunu öğrenmemdi ah yıllarrr 😂

    2
    0 Yorumla
  • kemalplus
    kemalplus Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 50%
    +1 yıl

    ortamın çok kaynak olması ve kızlarında aşırı rahat olması heleki oturmaları en çok o dikkatimi çekmişti

    1
    0 Yorumla
  • grafiker_hanım_ipek
    grafiker_hanım_ipek Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Ben şehir dışında okudum babam beni yurda yerleştirdi o da okul açılana kadar otelde kaldı sonra okula birlikte gittik bizim dersler bir hafta sonra başlıyor öğrenciler kendi kafalarından tatil veriyor kendilerine dediler ben bir şaşmıştım tabi

    1
    0 Yorumla
  • Barbieeekiz
    Barbieeekiz Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Hocanın başka meslek kalmadı mı da hemşirelik okumaya geldiniz demesi bizi şok etmişti 😂😂 neyseki sonradan hocanın sorunlu olduğunu söylediler

    1
    2 Yorumla
    • yargıç_bey
      yargıç_bey
      +1 yıl

      Ah ah hatrlamazmiyim 😔

      Yorumla
    • CityLights
      CityLights
      +1 yıl

      Doğru demiş ülkenin erkekleri asker polis kızları hemşirelik bok var gibi

      Yorumla
  • SHINeex
    SHINeex Takip Et
    Bilge Yaş: 35 , eic 46%
    +1 yıl

    İlk yürüdüğüm erkek biseksüeldi Sonra dost olduk erkek sevgilisiyle tanıştım filan 😂

    2
    0 Yorumla
  • ares7880
    ares7880 Takip Et
    Yoda Yaş: 47 , eic 48%
    +1 yıl

    Badem bıyıklı birisinin ders kaydına yardım edip yurda götürme teklifi. Tabii ki reddettim. Ben kaydını yapamayacak kadar salak mıyım dedim.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Büyük sınıfların avlanmaya gelmesi mi? Bütün üniversitelerde oryanstasyon haftası var diye biliyorum az sallayın arkadaşlar. Ben böyle kimsesiz kimsesiz duruyordum herkes öyleydi sonra bir kız geldi tanıştık filan

    0
    0 Yorumla
  • SER34KAN34
    SER34KAN34 Takip Et
    Yoda Yaş: 50
    +1 yıl

    nere düştüm akm nerdeyim ben ne işim var benim burda :)

    1
    0 Yorumla
  • merve_diye_1i
    merve_diye_1i Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26
    +1 yıl

    İlk günden ziyade kazandığımı öğrendiğimde bir şok yaşamıştım.

    1
    2 Yorumla
    • Dilekde
      Dilekde
      +1 yıl

      Haha🤣

      Yorumla
    • ygt46526
      ygt46526
      +1 yıl

      kontrol etsene gelen kutunu

      Yorumla
  • blablacı
    blablacı Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 49%
    +1 yıl

    Herkes benim gibiydi 😂lisede tam tersiydi de cok sasirmistim

    1
    0 Yorumla
  • Emrepiqq
    Emrepiqq Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32
    +1 yıl

    Lan ne yapacam ben burda beni yerler diyodu birisi😁😁😁

    1
    0 Yorumla
  • x-rider
    x-rider Takip Et
    Xper 6 Yaş: 41
    +1 yıl

    Berbat ötesi bir yerdi. Bildiğin köy. Merkeze çok uzaktaydı.

    1
    0 Yorumla
  • NoiseMan
    NoiseMan Takip Et
    Master Yaş: 26
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 558 cevap paylaştı.

    Hocanın ders ortasında ara verip bizimle beraber sigara içmeye çıkması 🤯 nE

    1
    0 Yorumla
  • Subarusti
    Subarusti Takip Et
    Master Yaş: 29
    +1 yıl

    Kütahya Dumlupınar üniversitesinin resimlerdeki gibi gözükmemesi😂

    1
    0 Yorumla
  • malhunhatun
    malhunhatun Takip Et
    Xper 4 Yaş: 24
    +1 yıl

    Allah'ım sen biliyorsun amiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin! Henüz hazırlık aşamasındayım da:D

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    İstanbuldan İzmire gittiğimde köye mi geldim ben diye düşünmem

    2
    4 Yorumla
    • Dilekde
      Dilekde
      +1 yıl

      Ya sen izmire gelmedin ya da çok eski bir olay gece hayatı istanbuldan daha iyi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hayır gece hayatı demiyorum Bornova'ya gelir gelmez İstanbul gibi kalabalık sokaklara rastlamadım

      Yorumla
    • Dilekde
      Dilekde
      +1 yıl

      Ben İstanbul kadar pis bir şehir görmedim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Burda pislik temizlik tartışmıyorum.

      Yorumla
  • merkürkedisi0
    merkürkedisi0 Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 40%
    +1 yıl

    Bu enayilerle 4 sene beraber mi okucam demiştim

    2
    2 Yorumla
    • Dilekde
      Dilekde
      +1 yıl

      Ve evet oldu cevabı🤣

      Yorumla
    • merkürkedisi0
      merkürkedisi0
      +1 yıl

      Evet içimde arka fonda yankılandı

      Yorumla
  • Ezgikarayek
    Ezgikarayek Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28
    +1 yıl

    Okulun ilk günlerinde çok zorlandım hatta bırakmayı düşündüm çok ağladım ama daha sonra düşünüp devam etmeye karar verdim

    0
    0 Yorumla
  • RRRaskoInikov
    RRRaskoInikov Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 35%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 601 cevap paylaştı.

    Dağın başındaydı ama sevdim. Ilk defa kar görüyordum.

    0
    0 Yorumla
  • zeynep_jpg
    zeynep_jpg Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 51%
    +1 yıl

    Çok kötü bir kampüsü olduğu. Ne kampüsü bahçe sadece...

    0
    0 Yorumla
  • A_G_A_
    A_G_A_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36 , eic 38%
    +1 yıl

    Yurdu sormuştum Ispartada. Başka bir dil konuşuyorlar sandım.

    0
    5 Yorumla
    • Gülserenyılmaz
      Gülserenyılmaz
      +1 yıl

      Yoo gayet normal konusuoz ne alaka😂

      Yorumla
    • A_G_A_
      A_G_A_
      +1 yıl

      Yaa yaa nedir arkadaş. Wundeba schöln demişim refleksif olarak

      Yorumla
    • Gülserenyılmaz
      Gülserenyılmaz
      +1 yıl

      Abartma türkçe konusuoz

      Yorumla
    • A_G_A_
      A_G_A_
      +1 yıl

      Tamam ama kabul edelim kırık türkçe. Ya bak Ispartayı seviyorum. Derdim karalamak değil. Sadece değişikliğe 18 yaşında kabullenemem😊

      Yorumla
    • Gülserenyılmaz
      Gülserenyılmaz
      +1 yıl

      😂😂😂

      Yorumla
  • scorpiongirl429
    scorpiongirl429 Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 67%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 444 cevap paylaştı.

    Hangı dağ köyünden geldin deseydin :D Burası üniversite, dingonun ahırı değil.. :D

    0
    0 Yorumla
  • Scard
    Scard Takip Et
    Xper 6 Yaş: 50
    +1 yıl

    Ilk Gün değil de Ilk Aylar... Nescafe 3+1 Promosyonu Yapmıştı... Onu içip 'Ne Kadder Güzel Bir Şey Bu!!' Demiştim.. hala da Içerim..

    0
    0 Yorumla
  • Deliyimbendeliyim
    Deliyimbendeliyim Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 37%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 655 cevap paylaştı.

    Vahşi abazan erkeklerinin bakışları beni irite etmiti hızlıca yürüyordum koridorlardan.

    0
    0 Yorumla
  • KaanRahul
    KaanRahul Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 93%
    +1 yıl

    Ben hiçbir şey yaşamadım. Paso yaşattım. Bam bam bam

    0
    0 Yorumla
  • eeee1903
    eeee1903 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 36
    +1 yıl

    Muglada okudum şehire iner inmez sahil kenarı bir yer bekliyodum meğersem 20 dakkalık yol varmış denize onun haricinde ilk zaman bir şok yaşamadım

    1
    2 Yorumla
    • Gokmen194001
      Gokmen194001
      +1 yıl

      Akyaka mı kankq😄

      Yorumla
    • eeee1903
      eeee1903
      +1 yıl

      @Gokmen194001 aynen en yakın akyakaydı:)

      Yorumla
  • Sssonsuzzz
    Sssonsuzzz Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 47%
    +1 yıl

    İki kere ilk gün yaşadım ama beni şok eden bir şey olmadı... 🤷🏼‍♀️😂

    0
    0 Yorumla
  • apro45
    apro45 Takip Et
    Master Yaş: 33
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 12,2b cevap paylaştı.

    İlk gün biz ailemle toyota ile gelirken ferrari ile inen kızı otoparkta görmem

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Bizim hayat fakultesinde önce sinav sonra ders verilir

    1
    0 Yorumla
  • AhmetMert89
    AhmetMert89 Takip Et
    Guru Yaş: 36
    +1 yıl

    Çoğunun ergen liseliler gibi davranmasıydı, olgunluk başka bişey.

    1
    0 Yorumla
  • _sim_sim_
    _sim_sim_ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 56%
    +1 yıl

    Gayet normaldi aslında 🤭

    1
    2 Yorumla
    • Dilekde
      Dilekde
      +1 yıl

      Normal olamaz ya 😉

      Yorumla
    • _sim_sim_
      _sim_sim_
      +1 yıl

      Tüm gün danışmanın gelmesini bekledik koridorda başka bişey olmadı 😂

      Yorumla
  • Dr_AliCefa
    Dr_AliCefa Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35
    +1 yıl

    Merhabalar ben doktor Ali Cefa üniversite ilk şoku iki çiftin yol ortasında dudak dudağa öpüşmesiyle yaşadım.

    1
    2 Yorumla
    • PerriCarol
      PerriCarol
      +1 yıl

      Fefa değil mi o skskskgk

      Yorumla
    • Dr_AliCefa
      Dr_AliCefa
      +1 yıl

      @PerriCarol evet fefa idi ama Nazlı'dan beni reddettikten sonra Cefa oldu 😔

      Yorumla
  • THATMAN
    THATMAN Takip Et
    Master Yaş: 32
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    aynı mahalleden biriyle denk gelmek :) çok ilginç olmuştu yakın arkadaşm oldu

    0
    0 Yorumla
  • barrbie
    barrbie Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26
    +1 yıl

    Yurda kadar takip edilmek. canım hala gördüğü yerde aptal aptal bakar

    1
    1 Yorumla
    • Elif_özmenn
      Elif_özmenn
      +1 yıl

      En iyisi buydu

      Yorumla
  • Devamını Gör (97)
Devamını Gör(142)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Eğitim & Kariyer > Sorular > Üniversiteye gittiğiniz ilk gün yaşadığınız şok neydi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Üniversiteye gittiğinizde yaşadığınız ilk şok neydi? 111 cevap verildi
Üniversiteye başladığınızda yaşadığınız en büyük şok neydi? 21 cevap verildi
Üniversitenin ilk günü nasıldı sizin için? 18 cevap verildi
Üniversitenin ilk günü sizde nasıldı? 5 cevap verildi
Üniversiteye ilk başladığınızda ne hissettiniz? 16 cevap verildi
Üniversitenin ilk günü yaptıklarınız? 19 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • KS de sizi de viral videodaki birine benzeten oldu mu 🤪siz kime benzetiyorsunuz?
  • Abdülmuttalib İle size hangi tatlıyı ısmarlardık söyleyelim mi?
  • En sevdiğiniz Kadir İnanır filmi nedir?
  • Birden fazla kişiyle konuşabilir misin?
  • Renault nasıl marka sizce araba da?
  • Her zaman pozitif misin?
  • Aşk mı, karmaşa mı?
  • Nasıl sağlıklı kalırsın?
  • Megane 4 mu focus 4 mu Hangi araba daha iyi?
  • Parkta közlenmiş mısır sevenler burada mı, siz nasıl yersiniz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨